5. toukokuuta 2014

INSPIRAATIOTA KESÄN JUHLIIN

Kevätjuhlat, rippijuhlat, valmistujaiset, kesähäät, -ristiäiset... Kaikki nämä juhlat alkaa olla edessä ja jos ei nyt, niin viimestään tässä kuussa täytyisi alkaa katsella mekkovaihtoehtoja ja koota sen ympärille kiva juhla-asu. Mulla ainakin on jo kamala stressi siskon valmistujaisista ja omista rippijuhlista - mitä laitan päälle? Miten väkerrän hiukset? Entä jos sataa? Entä jos on todella kuuma? Kokosin ajan kuluksi ja omaksi avuksinikin parit juhla-asut, jotka voisi antaa vähän inspiraatiota. Mitäs tykkäätte? :-)
Neutral Style

Kesällä toki suositaan mahdollisimman paljon kirkkaita värejä ja kevyitä leikkauksia. Mä kuitenkin halusin tehdä mahdollisimman monipuolisia kollaaseja ja tällanen neutraali kokoelma syntyi. Ruskean kanssa käy mun mielestä parhaiten musta ja kulta, miksei beige/nudekin. Ajattelin tähän eka kaulakorua, mutta kaula-aukon huomioon ottaen, musta vyö kultaisilla yksityiskohdilla vyötärön kohdalla näyttää varmasti paremmalta ja se tekee yksinkertaisesta mekosta mielenkiintoisemman. Tähän sopisi hiukset vaikka suorina tai kevyillä laineilla.
Classic Green

Varmaan mun lempparikollaasi. Oon tuon mallista mekkoa metsästänyt pitkään ja Polyvoressa tohon törmätessäni tunsin veden nousevan kielelle. Väri on upea ja senkin kanssa yhdistin mustaa ja kultaa. Sirot korot, mielenkiintoinen pikkulaukku ja näyttävät korvakorut = Leikkisyyttä asuun tuo kiharat ja hiusrusetti. 
Eye-Catching Statement

Yksihihaista mekkoa oon kuolannut monta vuotta ja tollanen korallinpersikkaisen värinen olisi kyllä todella ihana pienen rusketuksen kera. Koska mekko itsessään on vähän tylsähkö, katseenvangisijaksi valitaan näyttävä statement-kaulakoru ja kontrastiksi mustat asusteet. Jos pelkkä kaulakoru tuntuu liian koruttomalta, voi sormet täyttää siroilla sormuksilla. Viimeinen silaus tapahtuu mekon kanssa sävy sävyyn kynsilakalla tai huulipunalla.
FOR SUMMER PARTY

Oon törmännyt hirveesti ihmisiin ja bloggaajiin, jotka käyttää talvisin enemmän hopeaa ja kesäisin kultaista. Mulla tää on päinvastoin (vaikka kollaaseista ei uskoisi...) ja hopeat korut on mun mielestä raikkaampia kuin kultaiset. Sininen maximekko tarvitsee seurakseen timanttiset korvakorut ja näyttävän iltalaukun. Jos iltalaukku on jo tarpeeksi huomiota herättävä, kaula kannattaa jättää tyhjäksi tai valita todella siro ja pieni kaulaketju. Jalkaan kivat, yksinkertaiset korkokengät, jotka eivät ole liian korkeat. Parhaalta nimittäin näyttää, kun kengät pilkahtavat vain hieman helman alta!

6 kommenttia :

  1. Anonyymi9/5/14 18:56

    toi oranssi kollaasi oli mun suosikki :) tosi ihania kollaaseja!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9/5/14 19:21

    vähän kiva toi sininen mekko (; tiiätkö mistä se on?

    VastaaPoista
  3. kiitos, mäkin tykkäsin tosta oranssista :-)

    VastaaPoista
  4. ja myöhemmälle anolle, kannattaa klikkaa kuvaa niin pääset polyvoren sivuille. sieltä näät :-)

    VastaaPoista
  5. Ihania kokonaisuuksia kaikki! itse tykkään eniten kyllä viimeisestä :)

    VastaaPoista
  6. kiitos Ninni :-) mäkin tykkään viimeisestä, noi hopeat korut kyllä miellyttää niin paljon silmää!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥