11. toukokuuta 2014

Happy Mommy's Day

Ihanaa äitienpäivää kaikille! Pitkästä aikaa ajattelin tehdä postauksen randomeista räpsyistä, joita on tullut otettua kännykällä ja kameralla. Nyt ne sijoittuu tähän viikonloppuun, joka on ollut taas niin ihana ja rentouttava.
rrr
Se joka teistä seuraa mua instagramissa (@emmmakarki), on varmaan nähnyt jo tän kuvan eiliseltä. Lähdettiin äidin kanssa jo aamupäivästä kohti Jumboa shoppailemaan ja etsimään itsellemme jotain päälle pantavaa siskoni valmistujaisiin. Mä löysinkin kaiken tarvittavan ja jopa äitille löytyi se mitä etsittiin - hyvä me! Puolessa välissä pysähdyttiin istuskelemaan Coffee Houseen tankkaamaan ja sen jälkeen kierrettiin vielä kyseinen kauppakeskus loppuun. Paras tapa viettää launtaita, haha.
a
Tulihan Jumbosta ostettua myös vähän niitä ei-niin-tarpeellisia juttuja ja rahaa paloi taas. En muistanutkaan milloin viimeksi olisin shoppaillut näin urakalla, taisi olla joulun jälkeisissä alennuksissa, jos silloinkaan. Jalat kyllä huusi hoosiannaa reissun jälkeen ja saimpas napattua ittelleni kantapäähän rakkulankin, jes... Kiinnostaisiko teitä ostospostaus? Mä vähän arvon vielä kuva- ja videopostauksen välillä, mutta kertokaahan te. :-)
t
Myös koulujuttuja oon saanut tehtyä. Historiaahan mun piti lukea koko viikonloppu, mutta sen on väistynyt muun mieluisamman tieltä. Ainakin sain ton äikän kirja-arvostelun loppuun ja oon happy! Mutta vinkkinä: en suosittele tota Virpi Hämeen-Anttilan Perijät -kirjaa kaikille - älyttömän tylsä ja pitkitetty alku, tossa vatvotaan melkein pelkkiä talousasioita ja mun painajainen ainakin on suomalaiset nimet, haha. 
g
Ennen suosin hirveesti neutraaleja ja värittömiä lakanoita, ne sopivat koska vain sisustukseen ja ne oli raikkaan näköiset ja niin edelleen... Nyt oon innostunut väreistä ja oon kokeillut melkein kaikki värilliset ja kuviolliset lakanat meidän kaapista. Nyt oli vuorossa tällaiset lilat ja noi on ihanan piristävät! Kevät ja kesä on siis päässyt tällä hetkellä lakanoihinkin asti. 
u
Kerkesin heti, kun sain ton Perijät -kirjan luettua, aloittamaan uuden kirjan. Mun on ikuisuus pitänyt lukea tää Eat Pray Love, mutta se on sitten näiden koulun kirjojen takia jäänyt. Alku vaikuttaa ainakin kiinnostavalta! || Tänään oltiin äitienpäivän kunniaksi isovanhemmilla syömässä ja tuli taas vedettyä vatsa niin täyteen, ettei pariin päivään tarvitse syödä. Cocktail-piirakat ja munavoi on mun pahe - voisin oikeasti syödä noita kymmenniä ja taas alkoi tekemään mieli, kun tota kuvaa katsoi prkl...

4 kommenttia :

  1. Olis kiva jos tekisit ostoksista vaikka videon!:)

    VastaaPoista
  2. Kiva että oot nyt ollut aktiivinen ja päivtellyt tätä ihanaa blogiasi! Hyvää kesää, sun juttuja on kiva lukea (:

    VastaaPoista
  3. eka anonyymi: videota oonkin miettinyt, sen tekeminen on vaan niin aikaa vievää ja vaivalloista, että kuvapostaus olisi ainakin nopeampaa ja helpompaa... let's see :-D

    VastaaPoista
  4. toka anonyymi: voi ei, kiitos paljon ja hyvää kesää sinnekkin! :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥