22. toukokuuta 2014

CUT OUT BACK

4er54 fty567 2321 456f 5656
peplum Gina Tricot || farkut Zara || kengät & kaulakoru H&M || kello O.N.E || laukku Accessorize

En pysty jostain kumman syystä sisäistämään, että koulu oli siinä. Viimeinen koe oli tänään ja huominen ja ensi viikko pyhittyykkin vain turhille koulupäiville ja kokeenpalautuksille. Tavallaan mulla alkaa olla jo nyt pienoisia haikeuden fiiliksiä, vaikka pitkään nukkuminen kuullostaa paljon houkuttelevammalta. Ja palaanhan mä tuonne ehkä vielä ensi vuodeksikin. 
 Ainiin, mä muuten sain kuvatuksi ostosvideon pari päivää sitten valmiiksi, mutta arvatkaa mitä!? Just tätä mun tuuria, mutta pari kuukautta sitten kun kone puhdistettiin kaiken maailman viruksista, katosi myös videonmuokkausohjelma. Tätä samaista Windows Moviemakeria yritin ladata uudestaan, mutta se ei sitten siihen suostunut ja sainkin ilmotuksen, että yksi virus puhdistettu... En siis oo kokeilemassa sitä uusiksi, etten sekoita tätä konetta. Nyt ei ole siis luvassa videoita niin pitkään aikaan, kunnes keksin jonkun ohjelman.
 Tää loppupäivä pyhittyy nyt jääkiekolle ja rentoutumiselle, pidetään peukut pystyssä, että Suomi voittaisi Kanadan!

Vielä tosta asusta, joka mulla oli päällä eilen. Oon ihan totaallisen rakastunut valkoisen ja vaalean denimin yhdistelmään. Se on niiin raikkaan näköinen Ja noi viime vuonna Hennesiltä ostamat korkeapohjalliset tennarit on juurtunut mun jalkaan - ne vaan sopii kaiken kanssa, etten muita kenkiä oo jalkaan laittanut pitkään aikaan (lukuunottamatta ballerinoja).

2 kommenttia :

  1. Mitä tarkoitat tolla, että ehkä palaat? :o ootteko muuttamassa vai? :)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: no ei itseasiassa mut eihän sitä tiiä mitä kesän aikana tulee tapahtumaan :-D

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥