2. huhtikuuta 2014

SNEEK PEEK OF MY ROOM

Moikka taas pitkästä aikaa (tai no, pitkästä ja pitkästä). Viime postauksesta on taas about viikko aikaa, jonka tuntuu oudolta, kun oon tottunut postaamaan miltei joka päivä. Tavallaan tää on tehnyt hyvääkin, vaikka joka päivä oon pikkasen stressannut mitä tänne postaisin. Kameraa en ollut saanut käteeni ja näin sitten jäi kuvailutkin... Musta alkaa muutenkin tuntumaan, että blogin sisältö alkaa luisumaan mun käsistä ja oon tuskin mihinkään postaukseen tyytyväinen - tavallaan haluaisin aloittaa täysin alusta, tavallaan haluaisin jatkaa samaan tapaan. Ensimmäiseksi te voisitte ehdotella jotain postausidiksiä tai voisitte kertoa, mitä haluaisitte enemmän nähdä! :-) 

Siirrytäämpäs kivempiin aiheisiin, nimittäin mun uuteen huoneeseeni, joka saatiin viime sunnuntaina valmiiksi. Toki täältä puuttuu vielä pikkujuttuja, kuten hylly ja voisin haluta yöpöydänkin, jos sellasen saisi tänne mahtumaan. Ennen kunnon huonepostausta kuvasin tänään kotona sairastellessani (ihan kamala siitepölyallergia...) muutaman sneek peek -kuvan.
room4
Rakastan mun uutta meikkauspöytää, johon sain vihdoinkin kunnon ison peilin, eikä tarvitse kärsiä sellaisen pienen kanssa. Ton peili olisi kans kiva saada puhtaaksi, mutta miljoonien yrityksien (ja monien puhdistusaineiden) jälkeen oon todennut, ettei tollaset pikkuset pisteet sun muut irtoa tosta mihinkään.
room3
Pienellä lipastolla multa löytyy parit kellot ja korvikset tollasissa sormuspidikkeissä (?). Myös huoneen vaihtuessa vaihtui kans rekin ulkonäkö ja kaikki pirteät kesätopit pääsi näytille ja villapaidat sun muut roikkuvat sitten vaatehuoneessa (vihdoin mullakin on joku paikka jonne saan ylimääräiset vaatteet piiloon!)
room
Krhm, hieman lavastettu kuva, tossa lehtikorissa koreilee nimittäin mun konffiskengät, mutta koska olin maininnut, etten niitä tule täällä pitkään aikaan näyttämään, oli tähän pakko vaihtaa noi mustat avokkaat. Näyttäähän se kivalle noinkin.
room2
Parit lehdet koristaa mun huonetta tollasessa postipidikehommassa ja samalla pöydällä onkin kaikki mun hajuvedet ja kaiuttimet. Tykkään ihan sikana, kun mun huone on muuten tosi neutraali, mutta vaaterekki ja tää pöytä tuo piristäviä ja kesäisiä värejäkin mun huoneeseen.

Mitäs tykkäsitte? :-) Kiinnostaisiko teitä nähdä koko huone?

2 kommenttia :

  1. Anonyymi3/4/14 18:35

    Joo ehdottomasti koko huone!:-) näyttää ihanalta jo pelkkien yksityiskohtien perusteella!

    VastaaPoista
  2. anonyymi: kiitos :-) kyllä se koko huoneen postaus on tulossa kunhan saan paikat siistiksi!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥