7. maaliskuuta 2014

CONVERSE ALL STAR

Huh, long time no see! Okei, kyllähän mä eilen postasin sen yhden asun, mutta kunnon postaukset ovat jääneet tällä viikolla ihan kokonaan. Mulla ei ole siihen kyllä minkäänlaista syytä - ei kiireitä, ei henkilökohtaisia juttuja eikä muutakaan. Jostain kumman syystä mua ei vain ole huvittanut istahtaa koneelle ja joskus tuntuu kuin päivä menisi vähän turhankin nopeasti ohi - parina päivänä on kaivannut muutaman lisätunnin, kun on keksinyt niin paljon tekemistä. Tuloksena niitä väsätään puoli kahdelta yöllä, vaikka kouluaamu kolkuttaisi jo ovella. Noh, ainakin saan vähän DIY-juttuja postailtuksi, kunhan nää projektit on valmiita, joten stay tuned! ;-)

Muistatte varmaan, kun viime viikon lauantaina (?) vinkkailin uusista silmäteristä siinä yhdessä asupostauksessa? Mun Instagram seuraajat ovatkin nähneet nämä kenkulit, mutta blogiin eivät ole vielä kerinneet. Munhan piti esitellä nämä jo alkuviikosta, mutta en sitten saanut sitä aikaiseksi, mutta nyt perjantain kunniaksi sain tämänkin julkaistua. Käytiin äidin kanssa siis viime perjantaina kiertelemässä Helsingissä ja hakemassa mulle nämä kaunokaiset - harmaan beigen vihreät (:-D) lyhytvartiset Converset. Nämä oli Stadiumista alle 60€. En malta odottaa, että viimeset lumet on sulanut ja tiet sen verran kuivia, että näitä pääsee käyttämään. Tällä hetkellä noi on vähän arat tonne märkään ulkoilmaan enkä millään raaskisi pilata noita.
converse converse converse converse

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥