28. helmikuuta 2014

What I want for spring & summer

Mistä huomaa, että kevät on tulossa? Siitä, että aurinko paistaa? Että linnut laulaa? Että lumi sulaa? Ihan totta noikin, mutta mä tiedän kevään olevan tulossa, kun oikeasti alan suunnittelemaan what I want for spring/summer -ostoslistaa, haha! Tällaisen samanlaisen postauksen tein viimekin vuonna about samaan aikaan, tosin silloin kollaasi sisälsi paljon farkkushortseja, MK:n laukun, pyöreät aurinkolasit... Tänä vuonna mulla on vähän monipuolisempi valikoima - joka tulee kalliimmaksikin. Tällaisen tekeminen pitäisi olla kiellettyä, kun aloitetaan shoppailulakko, mutta ehkä se ei nyt tällä kertaa haittaa... :-D
What i want ❤️
Mun farkkuvalikoima ammottaa tyhjyyttään - tällä hetkellä mulla on kahdet luottofarkut, loput 3-4 paria ovat sellaisia joita en edes oikein käytä. Kevääksi olisi ihana saada valkoiset, beiget ja vaalean siniset farkut - ehkä myös tumman siniset, joita ei ole kulutettu. Ehkä ensimmäisenä ostoslistalla on noi beiget farkut, niitä oon himonnut niin kauan, että jos sellaiset tulee kohdalle, niin varmasti tulee kiikutettua kassan kautta kotiin. Myös vaalean väriset farkkushortsit kivoilla yksityiskohdilla on ihan must-have.

Ideaparkissa ollessani huomasin kauppojen pullottavan täynnä kaikkia ihania hameita, niin skater-tyylisiä kuin tyköistuviakin. Tänä keväänä tuun hamstraamaan kaapin täyteen erilaisia, värisiä ja kuosisia hameita!

Pitkähihaisia en kestä enää hankkia, neuleita ja muita paitoja on tullut ostettua nyt niin useasti muutaman kuukauden sisällä, että nyt on aika hankkia toppeja. Pitkähihainen raitapaita on poikkeus, toivottavasti tuun sellaisen löytämään ja samoin vaalean farkkutakin (joka oikeasti istuu tällaiselle leveäharteikkaalle...).

Rippileiri ja rippijuhlat lähestyy jo kovaa vauhtia ja oonkin jo aloittanut kenkien ja mekkojen metsästämisen. Tollainen yksihihainen, pastellin turkoosi mekko olisi unelma, mutta värimaailma saattaa vaihtua kokonaan, jos löytyy jokin ihanempi versio. Värikkään mekon kanssa haluan ehdottomasti beiget kengät ja noi glitterillä ja nilkkaremmillä varustetut olisivat täydelliset ja ne pyörivät mielessä kokoajan - kai mun on jossain vaiheessa pakko tilata ne.

Kevään asusteiksi oon ajatellut värikästä rusettia, huomion vievän clutchin, valkoisen kynsilakan ja statement-korun sekä hieman yksinkertaisemman kaulaketjun. Toi clutch on varmaan tällä hetkellä mun himoamin asuste, ton kuosinen olisi niin cool! :-D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥