2. helmikuuta 2014

Some random newies

Moikka ihanat! :-) Toivottavasti teijän sunnuntai on mennyt yhtä kivasti kuin mun. Mulla ei oikein mitään tähdellistä asiaa ollut, mutta halusin tulla näyttämään parit jutut mitkä oon tässä saanut ja ostanut. Lisäksi oon vaihtanut taas huoneen järjestystä ja tottakai täytyi ihan ensimmäiseksi kuvauttaa toi mun nykyinen meikkipöytä. :-D
phonecases
Siskolta on jäänyt hurjasti Iphone 4S kuoria pyörimään sen laatikoihin, kun se vaihto Iphone vitoseen. Täähän tosin on vaan plussaa mulle, sain taas neljät kivat kuoret omaan luuriini Noi kaikki kohtaa kuitenkin jossain vaiheessa jonkinlaisen DIY-vaiheen, kaikissa on nimittäin jotain korjattavaa. Noihin harmaisiin ajattelin lisätä glitteriä, kun se on mun siskon käytössä kulunut rumasti pois...
college
Ehdottomasti lemppari yksityiskohta mun huoneessa. Kaikki on niin kauniisti järjestyksessä, haha! Toisessa kuvassa mun tän päivän kirpparilöydöt - upeat korkokengät ja ainakin kahden vuoden ajan metsästetyt korkeavyötäröiset shortsit. Noi korkokengät pelotti aluksi mua ton korkonsa takia - joka on sen 12cm -, mutta kahdeksan euron hintansa takia en voinut jättää niitä. Lisäksi kesällä olisi tarkoitus juhlia niin monet valmistujaiset ja omat rippijuhlat, niin on ainakin yhdet kenkävaihtoehdot!
makeup
Meikkipöytä kokonaisuudessa. Tossa on niin ihanasti tilaa ja noihin pieniin laatikoihin oon hyvin saanut piilotettua sellaiset tavarat, jotka eivät sovi olla esillä ja kaikki onkin aamulla hyvin käden ulottuvilla.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥