21. helmikuuta 2014

SHOPPAILULAKKO ALKAA

Heido ihanaiset! :-) Mulla olisi taas vähän näytettäviä ostoksia, joita on tässä lähiaikoina tullut hankittua. Mulla on Ideaparkista lähteneiden juttujen lisäksi muitakin esittelemättömiä ostoksia, jotka ajattelin tunkea tähän samaan syssyyn. Kertokaa ihmeessä mitä piditte!
jacket
Suomen pakkaset taitaa täällä Etelä-Suomessa olla ohi, joten mun Hennesiltä ostettu toppatakki saa väistyä syrjään. Mun piti saada jokin toinen takki sen tilalle ja löysin Anttilasta kolmella kympillä (79,90€) tällaisen kivan beigen kevyttoppatakin. Tää saa nyt mennä lopputalvesta niin kauan, kunnes nahka- ja mokkatakit saadaan käyttöön.
underwear2
Alushousuja ei koskaan voi olla liikaa ja Seppälästä lähti kolmet kappalet mukaan kahden hinnalla.
details
Musta on tullut ihan älytön tyynyjen/tyynyliinojen hamstraaja ja on hyvä, jos mun sängylle enää mahtuu istumaan, kun niitä tyynyjä on siinä niin paljon. :-D Pari päivää sitten Tarjoustalosta lähti mukaan tollanen kiva, raidallinen tyynyliina hintaan 3€ (6,99€).

Sitten näihin Ideaparkin ostoksiin. Ostin oikeasti tosi vähän, luulin hamstraavani kaikkia loppualennuksien tuotteita kotiin, mutta ei multa lähtenytkään hirveästi tavaraa mukaan. Äitikin sanoi, että oon kasvanut aikuisemmaksi, kun oon tajunnut, ettei kaikkea tarvitse ostaa, haha! Tiedä sitten, pitääkö se paikkansa.
newies
peplum
Näin tämän peplumin Saijan blogissa vähän aikaa sitten ja rakastuin. Mulla ei ole ollenkaan peplumeja - toisinkuin mun siskolla niitä on enemmän kuin laki sallii, mutten siltikään saa niitä lainaa... -, joten tämä on nyt ensimmäinen peplum mun garderobissa. Gina Tricotissa mua alkoi hieman epäilyttää noiden hihojen lyhyys, mutta päällä se näyttikin superkivalta ja avoin selkämys on aivan ihana. Löysin yhden toisenkin topin sieltä, mutta siitä näkyi niin pahasti läpi, etten viitsinyt sitä ostaa. Harmi vaan, että se pyörii mun mielessä kokoajan... Peplumilla oli hintaa 14,95€.
underwear
Niin, alushousuja ei voi olla liikaa. Rakastan Cubuksen alusvaatteita ja taas hyödynsin tuon 3For2 -tarjouksen, joka käsittääkseni pyörii siellä kokoajan. Yhdet kirkkaan limenvihreät, kirkkaan korallit/vesimelonin väriset ja yhdet valkoiset alushousut lähti 6,90€/KPL hintaan. :-)
pilots
Mä oon jotenkin aina todella innoissani, jos jossain sijaitsee NewYorker - vaan tuskin oon enää. Ehkä mun kannattaisi nyt vaan tajuta, ettei siellä ole kertakaikkiaan mun tyylisiä vaatteita. Aurinkolaseista kuitenkin innostuin ja sain hankittua sieltä toivotut peilipintaiset pilotit hintaan 9,95€.
elvital
Mun hiukset on tässä talven aikana kuivunut - varsinkin latvoista - aika urakalla, joten nyt jos koskaan oli aika hankkia se hiusöljy. Minimanista lähti tämä Elvitalin Extraordinary Oil ja hintaa sillä oli noin 3€.

4 kommenttia :

  1. En tiedä shoppailulakoista mut oot tosi nätti!

    VastaaPoista
  2. anonyymi: haha mun on kyllä pakko aloittaa, tää melkein kokoaikainen shoppailu/muu osteleminen on tehnyt hirveen loven mun lompakkoon :-D mutta kiitos!

    VastaaPoista
  3. Täällä myös yksi shoppailuhullu ilmoittautuu. Ostoslistalla olisi niin paljon kaikkea että melkein itkettää :-D Toi peplum-toppi näyttäis ihanalta mun kaapissa myös! :-D♥♥

    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. helmi: huh ihanaa etten oo ainoo! :-D mullakin olisi hirveesti sellaisia "tämmösen mä haluaisin" juttuja mielessä mutta ehkä ois järkevintä säästää niihin kevätvaatteisiin. ja mietin tosta peplumista ihan samaa kun ton ekaa kertaa saijan blogissa näin :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥