23. helmikuuta 2014

QUESTIONS AND ANSWERS | PART TWO

Ihanaa sunnuntaita! <3 Mulla on ylhäällä parit postaukset, jotka pitäisi väsätä seuraavaksi ja ennen kuin taas unohdan, voisin tehdä tän Q&A-postauksen toisen osan. Teksti takkuilee kyllä nyt sen verran, etten viitsi tähän muuta kertoakkaan, mennään vaan suoraan niihin kysymyksiin. :-D Jätin kans muutaman kysymyksen pois, koska samantapaisiin vastasin jo edellisessä vastauspostauksessa, joka löytyy tästä. Kuvat Weheartit.
collage1
Paras blogikommentti?
Tuskin oon koskaan valinnut parasta kommenttia, ainakaan tällä hetkellä ei nouse mikään yksittäinen esiin. Tykkään kaikista piristävistä kommenteista!
Mitä haluaisit juuri nyt?

Että Kanada voittaisi Ruotsin jääkiekon olympialaisissa! :-D Ruotsi sai jo viime vuonna kunnian voittaa MM-kisat, ei nyt anneta sen voittaa vielä olympialaisiakin.
Suurin herkkusi?

Luulen, että se on suklaa. Mulle maistuu kaikki leivokset, karkit yms. jos niissä on jotain suklaata. Jos tulisi tilaisuus, voisin vetää sitä ihan kaksinkäsin, kunnes paha olo yllättäisi... :-D
Mitä teet silloin kun olet yksin?

Suurimmaksi osaksi kuuntelen musiikkia - ja kovalla kuuntelenkin. Joka kerta toivon hartaasti, että naapurit tykkää mun musavalinnoista, haha! Sitten teen kans itselleni yleensä jonkinlaisen gurmee ruoka-annoksen ja syön sen ennen kuin kukaa kerkeää tulla kotiin. Yleensä teen sellasia asioita, joita en voisi tehdä, jos joku olisi kotona.
(olet 14?) haluatko mopokortin?

Itseasiassa halusin, mutten enää. Mä en vain enää nää siinä järkeä tuhlata ensin korttiin se 500€ ja sitten itse skootteriin toiset. Mulle on julkiset sen verran tuttuja, että pääsen menemään niilläkin ja rahaahan siinä säästyy, joka sopii tällaiselle pihille. Kaverit saa sitten tarpeen tullessa kuskata, haha!
missä päin asut?

Etelä-Suomessa, pääkaupunkiseudulla.
mistä lähti idea aloittaa blogi?

Mulla ei oo mitään hajua, mutta musta tuntuu, että se oli sellainen päähänpisto. Ja hyvä päähänpisto olikin, saan nimittäin hyödyntää mun omia lahjoja ja oikeasti tykkäänkin tästä. :-) En tiedä minkälainen mun elämä olisi ilman tätä!
muita blogeja kuin tämä? (Tarkoitin että onko ollut ihan ensimmäinen blogi vai oletko koskaan aloittanut ns. Puhtaalta pöydältä?)

Taisi olla vuosi 2012 alku, kun ihan ensimmäisen blogini tein. Pidin sitä kylläkin vaan pari viikkoa, kunnes innostus lopahti. Saman vuoden kesän alussa (tarkalleen 8. kesäkuuta) aloitin uudestaan ja tällä "samalla" blogilla ollaan menty kokoaika. Nimi kylläkin on vaihtunut muutamaan otteeseen. :-D
Mikä tekee susta onnellisen/iloisen...? 
Ehdottomasti kaikki onnistumiset omissa tavoitteessa ja tuloksien näkeminen. Lisäksi kaikki kiva tekeminen ja rakkaiden ihmisten kanssa oleminen. :-)
...entä surullisen?
Epäonnistumiset ja turhautuminen. Myös menetykset, joita onneksi tapahtuu todella harvoin.
collage2
Ensimmäinen asia joka tulee mielee sanasta: keltainen...?
Tipu & pääsiäinen.
...entä miehet?
Varmaankin rintalihakset... :-DD
...sateenkaari?
Mökin ranta ja laituri.
Haluaisitko lävistyksiä/tatuointeja?
Lävistyksiä en varmaankaan enää, yhden korvakorureijän voisin vielä ottaa. Mutta tatuointi olisi ihana, esimerkiksi nilkkaan tai niskaan tai jonnekkin, jossa sitä ei nää ihan kokoaikaa. Oon jo pitkään ajatellut, että kun meijän koiruli poistuu tästä maailmasta, käyn tatuoimassa sen nimen ja syntymävuoden yms. ranteen sisäpuolelle tai nilkkaan.
Onko sulla poikaystävää?

Forever alone, ei ole. :-(
Ketä sisaruksia sulla on ja asutko koko perheen kanssa? (isä ja äiti + sisarukset)

Mulla on isoveli ja isosisko, jotka ovat tavallaan puoliveli ja -sisko. Sitten mulla on iskä, äiti, pikkuveli ja karvaturrimme Zero. :-) Asutaan joo kaikki yhdessä ainakin vielä hetken aikaa.
Millasista pojista tykkäät?

Ehdottomasti sellaisista, jotka pukeutuu hyvin. Ja kuten näiden kollaasien miesten naamasta näkee, myös erilaiset parrat yms. vetää mua puoleensa :-D Vaikkei ne kauhean vetävän näkösiä ookkaan mun ikäsillä...
Onko sulla koskaan murtunu luita ? :D

Ei itseasiassa koskaan oo! Rauhallinen lapsi, haha.
Kuka on sun lempilaulaja ja mikä sun lempibändi?

Ei mulla oo lempparia.
Kaikki hiustenvärit mitä sulla on ollu ja mikä on se alkuperänen?
Maantien harmaa/ruskea, oranssihtavat blondit (vaalennusprosessin alussa), blondit ja tummat. Alkuperäinen on toi maantien harmaa.
collage3
Sun lempi TV-ohjelma?
Lempparia ei oo, mutta katon mielelläni Criminal Mindseja ja Jutta & puolenvuoden superdiettiä.
Ootko hyvä koulussa?

Noo, keskiverto.
Saatko yleensä vanhemmilta rahaa jos pyydät?

Juu, tosin oon älyttömän huono pyytämään. Rahaa tulee enemmänkin "automaattisesti", kun teen kotitöitä yms.
Kuka on sun paras kaveri/bestis?

Ei mulla oo parasta, mutta läheisin on Vivian.
Onko sulla lemmikkejä?

Onhan mulla meillä koira. 
Mille oot allerginen?

Tietoisesti en ainakaan millekkään, mutta mulle on tullut parina edellisvuonna siihen siitepölyn aikaan kamalat flunssat yms. ja ainoo, mikä siihen auttaa on allergialääkkeet. Joten kai mä oon siitepölylle (?) :-D
Onko sulla hyvä itsetunto?

Ei enää, jos vertaa esim. minkälainen se oli puoli vuotta sitten. Mun itsetunto heittelee kylläkin aika paljon, yhdessä vaiheessa saatan kävellä pää pystyssä, toisessa taas huolehdin, näkeekö mua kukaan.
Onko sulla ketään tyyli-ikonia?

Ei ketään tiettyä, mutta ihailen paljon muiden julkkisten tyylejä.
Montako hajuvettä sulla on?

8 tai 9 käytössä olevaa, mutta sitten on pari, jotka on jo loppuneet.
Missä maissa oot käynyt?

Ruotsi, Viro, Kreeta, Kypros, Espanja, Kanariansaaret.
collage4
Mikä on lempipuuhaasi vapaa-ajalla?
Bloggaaminen ja shoppaaminen, ehkäpä. :-D
Käytätkö alkoholia? ja kuinka usein?
En käytä ollenkaan.
Mikä on sun lempparijätski?

Vanhanajan suklaa- ja vaniljajäätelö. Päärynä ja minttu kans! :-D
Ootko aamu- vai yöihminen?

Ehkä kumpaakin. Pystyn valvomaan aika pitkään, mutta herään kans aika aikaisin. Mun sisäinen herätyskello herättää mut viimestään yhdentoista aikoihin, jos saisin nukkua vapaasti.
Lempiruoat top 5?

Kanasalaatti, fetasalaatti, mummin tekemä makaronilaatikko, italianpata ja puuro+mehukeitto.
Lempijuomat top 5?

Ei mulla juomista oo mitään erikoisimpia lemppareita.
Kiroiletko paljon?

Riippuu seurasta, esim. perheen kesken en kiroile melkein yhtään, kavereiden kanssa vähän enemmän ja sukulaisten/vieraiden kanssa en ollenkaan.
Valikoitko ystäviä ulkonäön perusteella?

En todellakaan.
collage5
Osaatko tehdä spagaatin?
Haha, en. :-D
Millainen olet kun suutut?

Mulla on taipumus yrittää pitää sitä sisälläni ja käsittelen sen mielummin sitten yksin vaikka kuunnellen musiikkia, mutta pahimmassa tapauksessa rupean raivoamaan.
Montako kertaa oot muuttanut? Ootko asunu missään muualla ku Espoossa?

:-DD anteeks, mutta tää kysymys nauratti! En nimittäin oo koskaan asunut Espoossa. Mutta oon muuttanut yhden kerran Tikkurilasta tänne, missä nyt asun.
Millainen lapsi olit pienenä?

Kaikki sanoo, että oon ollut tosi rauhallinen ja kiltti, mutta musta tuntuu, että olin kauhean itsepäinen ja kamala kakara - ainakin mitä tarinoita oon kaikilta sukulaisilta kuullut. :-D
ulkonäöllisesti, mistä tykkäät itsestäsi eniten?
Hymy luultavasti tai sitten sääret.
henkisesti, mistä tykkäät itsestäsi vähiten?

Mun herkkyydestä ja siitä, etten osaa puollustaa itseäni tai ketään muutakaan. Oon just semmoinen, joka alistuu kaikelle, enkä melkein koskaan laita vastaan.
montako kertaa oot loukannu itsesi elämäsi aikana?

En hirveän montaa. Kerran multa nyrjähti aika pahasti nilkka, sitten mun koko polvi on auennut, kun törmäsin puskaan pyörällä... Noi on pahimmat, jotka nyt tulee mieleen.
minkälainen olisi unelmien poikaystäväsi?

Mua pitempi, tumma hiuksinen ja sini- tai ruskeasilmäinen, pukeutuisi hyvin ja olisi jokseenkin hyvässä kunnossa. Lisäksi tän pojan täytyy olla hauska ja olisi kiva, jos sillä olisi about samanlainen huumorintaju kuin mulla. Ja tottakai ihanaa olisi, jos se olisi romanttinen, avoin ja sosiaallinen, koska itse oon kamalan ujo, joten tää poika pystyisi varmasti sosiaallistamaan muakin enemmän. :-)
nukuitko viime yönä hyvin?

Nukuin!
minkä väriset sun kyntesi on tällä hetkellä? jos olet lakannu ne, mikä on sen lakan nimi?

Mulla on tällaiset neutraalit, melkein marjapuuron väriset, joissa on hilelakkaa. Lakalla ei mun mielestä ole nimeä, koska se tuli yhtenä jouluna joulukalenterista.
mikä on lempi kouluaineesi tällä hetkellä? entä viisi vuotta sitten?

Tällä hetkellä kotitalous ja musiikki ja tykkään kans englannista ja ehkä pikkasne ruotsista. Viisi vuotta sitten olin kolmosella, joten sillon sen on täytynyt olla englanti, koska se oli just samana vuonna alkanut.
kuinka paljon kello on tällä hetkellä?

15:51

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥