1. helmikuuta 2014

QUESTIONS AND ANSWERS | PART ONE

Moikka ihanat ja hyvää helmikuun ensimmäistä! Ajatella, että ollaan taas kuukauden lähempänä kevättä ja kesää ja tätä talvea täytyy kestää enää alle kaksi kuukautta. En malta odottaa, että pääsee kaivamaan kesävaatteet kaapin perältä, haha.
Mutta sitten tähän postauksen pointtiin. Mähän edellisessä (?) postauksessa kerroin, kuinka sain mun videotyökalun toimimaan - totta, se pelittää hyvin, mutta mun jo puoliksi muokkaama video hävisi. Muhun iski totaallinen turhautumisen tunne ja ajattelin vetää tällä kertaa sieltä mistä aita on matalin, että saadaan tämä postaus julkaistuksi. Siis Questions&Answers-postaus tulee nyt tekstinä. Pahoittelut... :-( Mutta tässä nyt tän postauksen ensimmäinen osa, kiitos hirveesti kaikille kysyjille! <3
college
Unelma-ammatti?
• Mulla ei ole sellaista tiettyä unelma-ammattia, kunhan saan työskennellä vaatteiden ja muodin parissa. Haluaisin kyllä palavasti stylistiksi, mutta esim. työskentely vaatekaupassa ei olisi pahitteeksi.
Suurin haave?
• Varmaan tällä hetkellä suurin haave olisi suorittaa koulu (ja ehkä jopa lukio) hyvillä arvosanoilla loppuun ja saada kiva työpaikka, jotta jossain vaiheessa pääsen muuttamaan omilleni.
Millainen sun perhe on?
• Meijän perhe on just sellainen tavallinen, josta nyt en paljoa keksi kertomista. Meitä on yhteensä seitsemän koira mukaan laskettuna ja ollaan tavallaan aika tiivis ja vietettään hirveesti aikaa yhdessä.
Tyyli kolmella sanalla.
• Massa, mutta kuitenkin omaperäinen. Ehkä hieman kokeilunhaluinen (vai voiko tyyliä sanoa kokeilunhaluiseksi?) :-D
Kuvaile luonnettasi.
• Oon aika herkkä ja loukkaannun tosi helposti pienestäkin asiasta joka mulle sanotaan/tehdään. Lisäksi oon tosi (siis oikeesti todella) stressaava ja jos vaan jaksan miettiä jotain asiaa tarpeeksi, rupeen stressaamaan siitä ja pahimmassa tapauksessa löydän itteni itkemästä omasta huoneestani. Mutta sitten mulla on kuitenkin tää toinen, paljon mukavampi puoli! Oon huumorintajuinen ja nauran todella helposti mitä tyhmemmillekkin jutuille. Lisäksi oon mukava, tosin vain jos mullekkin ollaan, haha!
Millainen olisi unelmien talosi / huoneesi?
• Unelmien talo olisi iso, avara, siellä olisi isot ikkunat ja päävärinä ehdottomasti valkoinen! Unelmahuoneelta en vaadi kuin ison ikkunan, jossa menee sellainen ruudukko, erkkeri ja walk-in-closet.
Mitä meikkejä käytät arkena? entä juhlissa?
• Arkisin käytän meikkivoidetta, puuteria, ripsiväriä, kulmakynää, rajauskynää ja aurinkopuuteria. Juhlissa saatan käyttää lisäksi vielä huuli- ja poskipunaa.
Lempparikenkäsi?
• Ehdottomasti about vuosi sitten ostetut Seppälän mustat nilkkurit, joissa on hopeinen vetoketju. Ne menee niin helposti arkeen kuin juhlaankin.
Mistä oot hankkinut suurimman osan vaatteistasi?
• Suurinosa on varmaan oikeasti hankittu eri kirpputoreilta, mutta kyllä mulla on aika paljon vaatteita Hennesiltä, Gina Tricotista, BikBokista jne...
college
Kuinka monesti oot värjänny sun hiukset?
• Väriä oon vaihtanut 2 kertaa: eka blondiin, sitten ruskeaan, mutta jos jokaista värjäyskertaa rupeaa miettimään niin on niitä ainakin 10.
Kauan oot pitänyt tätä blogia? Entö muita blogeja?
• Tämä blogi mulla on ollut jo melkein vuoden. Muita blogeja oon sitten pitänyt vuodesta 2011 (niitä ei tosin enää ole).
Miksi sulla on silmälasit ja milloin sait ne?
• Mulla on ollut jo kauan huono kaukonäkö ja nää lasit mulle hankittiin 2012 keväällä ja siitä asti ne on mulla ollut.
Onko sulla roolimallia, kuka?
• Ei, mutta ihailen kuitenkin monia ihmisiä, kuten Rachel Zoeta esimerkiksi.
Harrastatko jotain?
• Pidän tätä bloggaamista harrastuksenani ja sitten lenkkeilen satunnaisesti.
Kauan sulla kestää valmistautua kouluun? 
• Hiusten laitto, meikkaaminen, pukeminen ja syöminen vie multa sellaisen hieman yli tunnin - tosin tohon sisältyy kaikkea muutakin pikkujuttua, jotka syö aikaa.
kuinka usein peset hiuksesi? 
• Yritän pestä niitä joka toinen päivä, mutta joskus on pakko pestä peräkkäisinä iltoina.
Paljon sulla kuluu rahaa keskimäärin kuukaudessa? 
• Riippuu ihan kuusta, mutta sellaiset 20-150€ suunnilleen.
Saatko viikko/kuukausirahaa?
• En saa.
Voitko muuten tehä jonkun meikkipussin sisältöpostauksen...?
• Tämä nyt ei varmaan ollut ihan virallinen kysymyskysymys, mutta laitoin sen tähän yhteyteen. :-D Mutta juu, voisin hyvinkin.
college
Missä maassa/kaupungissa asuisit jos saisit päättää? 
• Amerikassa (New York!!), Ruotsissa (Tukholma!!) tai Suomessa (Tampere, Helsinki!!)
Tykkäätkö koulusta ja mitkä on lempiainees? 
• Voisin sanoa, että mulla on sellainen pienimuotoinen viha-rakkaus-suhde koulua kohtaan. :-D Lempiaineet ovat ehdottomasti köksä (kotitalous) ja musiikki.
Lempi blogisi? 
Anniina's Diary Heidins Mariannan Annika O Saijis
Minkä nimen ottaisit jos vaihtaisit? 
• Haluaisin jonkun hieman erikoisemman ja pitemmän - sellaisen josta saisi väännettyä jonkun lempinimen, koska Emmastahan ei mitään kivaa saa.
Seuraatko jotain sarjoja ja jos seuraat netistä niin miltä sivuilta? 
The Vampire Diaries, The Carrie Diaries, Pretty Little Liars & Gossip Girl. Katon näitä Netflixistä ja Couchtunerista.
Mihin kulutat eniten rahaa? 
• Ehdottomasti vaatteisiin.
Syötkö terveellisesti ja montako kertaa päivässä suunnilleen? 
• Oon alkanut hieman katsomaan mitä suuhuni laitan ja pyrin syömään sen 4-5 kertaa päivässä, suunnilleen kolmen tunnin välein.
Mitä syöt yleensä aamupalaksi? 
• Kiireisinä aamuina on hyvä, jos saan vedettyä edes banaanin, mutta viikonloppuisin tai myöhäsinä kouluaamuina syön puuroa + mehukeittoa.
Vietätkö viikonlopun mielummin kotona rentoutuen vai ulkona kavereiden kanssa? 
• Riippuu ihan fiiliksestä ja onko mulla mitään suunnitelmia.
Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä?
• Suht tyytyväinen, mutta paremminkin voisi olla...
college
Mitä sun perusmeikkiin kuuluu jos et jaksa tehdä erikoisempaa?
• Jos vaikka viikonloppuna lähden kauppaan, niin sutaisen naamaani vaan puuteria, piirrän kulmat ja laitan vähän ripsiväriä.
Minkälaista musiikkia kuuntelet?
• Konemusaa suurimmaksi osaksi.
Onko sulla lemmikkejä?
• Jep, onhan mulla (meillä) koira, joka täytti tossa viikko sitten 4-vuotta! :-)
Haluaisitko jonkun lävistyksen tai tatuoinnin?
• En lävistystä, mutta jokin pieni tatuointi niskaan tai nilkkaan olisi ihana. Tai vaikka kylkeen!
Mikä on sun lempi liikuntamuoto?
• Ehdottomasti juoksu/hölkkä/kävely.
Mikä on sun lempi hajuvesi?
• Tykkään ihan hurjan paljon mun Victoria's Secret - Tuberrose & Pear -hajuvedestä, sekä Calvin Klein - One Shock -hajuvedestä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥