4. helmikuuta 2014

ONGELMANA KOMMENTTEIHIN VASTAAMINEN

Mulla on ollut jo pitkään - varmaan viime syksystä - ongelma, joka ei ole suostunut korjaantumaan itsestään. En siis pysty 'vastaamaan' kommentteihin sillä 'vastaa'-painikkeella, joka on jokaisen kommentit alapuolella. Linkistä pystyy painamaan, muttei mitään tapahdu. Myös kännykälläni en pysty kommentoimaan ollenkaan - ellen vaihda mobiiliversiosta nettiversioon.
Tossa kuvat havainnollistamaan nykyisne tilanteen. Näätte varmaan eron? Ensimmäisessä olen pystynyt vastaamaan, nykyään toi 'vastaa'-painike ei toimi ja joudun kommentoimaan noin, niinkuin alemmassa kuvassa. Mulla on blogin mallina aina ollut simple, joten se tuskin johtuu siitä. Tää myöskin tuli ihan yhtäkkiä, eikä voi johtua ulkoasumuutoksista. Oon kokeillut kaiken maailman asetuksia niin blogitekstissä kuin hallintapaneelissa. En vaan ole saanut ongelmaa korjattua ja nyt tää on alkanut nyppimään niin paljon, että mun on pakko kysyä teiltä apua. Onko kellään ollut samaista ongelmaa tai tiedättekö te muuten, kuinka tämän voisi korjata? :-)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥