15. helmikuuta 2014

New cosmetics

Hejssan! :-D Tuntuu oudolta aloittaa tää leipäteksti erilailla kuin yleensä, mutta siihen on tultava muutos. Mua on jo kauan nyppinyt tuo "moikka ihanat" tai vaikka pelkkä "moikka". Niin tylsää ja tavallista... Eiköhän noiden muidenkin tervehdysten ja aloitusten käyttö kuitenkin luonnistu jossain vaiheessa!

Te kaikki varmaankin tiedätte käynnissä olleet Ystävämyynnit, joissa Lumenen tuotteita sai kaksi yhden hinnalla. Noh, mähän käytin nämä hyödyksi ja passitin äidin hankkimaan mulle sen työpaikalta uusia ja tarpeellisia kosmetiikkajuttuja.
newies2 newies3
Oon varmaan puolen vuoden ajan miettinyt ton Lumenen CC-voiteen ostoa, mutta aina se on jäänyt ja nyt oon sitten hetken aikaa käyttänyt Garnierin BB-voidetta. Sehän ei ollut mulle tehty ollenkaan, joten noiden tarjouksien ansiosta sain aikaiseksi noi hankkia. Ja tänään pääsinkin tota jo kokeilemaan - wow! Oon ihan myyty, toi on nimittäin kuin tehty just mun iholle. Parhaimpana puolena se peittää mun ihon punaisuuden ja saa kasvot näyttämään terveiltä. Suosittelen tätä suurella sydämellä kaikille!
newies
Mä oon valokynää käyttänyt viimeksi about vuosi sitten ja vanhan kynän loputtua loppui myös käyttö kokonaan. Syksyllä aloin käyttämään korostusväriä silmien sisänurkissa, kulmaluulla ja poskipäillä. Olihan sekin ihan kivan näköstä, mutta korostusvärin käyttö sai mun ihon näyttämään hieman likaiselta. Tämä Lumenen valokynä taas korostaa hillitysti, mutta kunnolla kasvojen korkeita kohtia, mistä mä tykkään ihan hitoksee, haha! :-D

4 kommenttia :

  1. Olen itsekin harkinnut CC-voiteiden kokeilua! Hyvältä kuulostaa, mutta epäilyttää vaan se, että onko vaalein sävy oikeasti vaalea? Itse olen niin suomalaisen värinen, että kaikki tuppaa olemaan liian tummaa ja välillä olisi kivaa laittaa vaan kevyempää voidetta meikkivoiteen sijaan. :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. anne: joo, toi on todella vaalea verrattuna muiden meikkivoiteiden vaaleimpiin sävyihin. Oon itse aina tottunut käyttmään hieman omaa ihonväriäni tummempia meikkivoiteita, joten toi oli hieman pelottavankin vaalea kun ensimmäistä kertaa kokeilin - mutta hyvällä tavalla :-D suosittelen ehdottomasti edes kokeilemaan!

    VastaaPoista
  3. Okei, mahtavaa! Täytyypä käydä ostamassa ja kiva kun vastasit niin pian :D

    VastaaPoista
  4. Anne: oleppa hyvä :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥