6. helmikuuta 2014

MISTÄ KAIKKIALTA MINUT LÖYTÄÄ?

Moikka ihanat! Ah, viikonloppu on onneksi melkein täällä (taas kerran) ja nyt jos joskus on sellanen tunne että "I need a vacation, not a fucking weekend" haha. Onneksi mulla on huomenna vaan kaksi tuntia ja ensimmäinenkin alkaa vasta 10:40, niin huomisesta olisi tulossa siis älyttömän rento päivä. Mistä päästääkin sitten siihen, että varmaan huomenna voisin kokeilla julkaista Q&A-postauksen toisen osan.

Mutta tän postauksen ideahan oli sitten siinä, että 'mainostelisin' hieman sivustoja, joissa itse käyn ja josta voitte käydä ns. tutustumassa muhun paremmin. Mullahan on näiden kaikkien linkit joko tossa yläpuolella tai sitten tossa oikealla puolella. :-) 
college
Päivittelen tosi useasti LookBookiin asuja, jotka oon nopsasti napannut peilin edessä, ennen kuin oon kerennyt minnekkään lähtemään. Suurinosa näistäkään ei koskaan pääse esiintymään blogin puolelle, että jos kiinnostaa niin käy seuraamassa mua ihmeessä tästä. // Instagramissa mun elämää voi hieman yksityiskohtaisemmin seurata kuin mitä tuutte ehkä blogissa näkemään. Ja mun instagramiin pääsee tästä tai sitten mut voi etsiä sieltä nimellä @Emmmakarki
college
Maailman paras ajantappo sivusto: Weheartit. Täällä mä viihdyn helposti monta tuntia ja päivässä mulla onkin yleensä tapana hearttaa yli 100 kuvaa. Addiktoitunutko? Se on myös sivusto, josta saan hurjasti inspiraatiota omiin kuviini ja asuihini. Mua voi seuraa tästä. // Jos ei satu käyttämään Bloggeria tai mun postaukset ei vaikka jostain kumman syystä näy, niin mun blogia voi myös helposti seurata Bloglovinin kautta - tästä. Ihanaa nähdä, että sielläkin ihmiset ovat kiinnostuneita mun blogista. :-)

Vielä asiaa tosta edellisestä postauksesta. Löysin bloggerin ohjesivuilta oikean ohjeen asian korjaamiseen, mutta vaikka säädin asetukset oikein, ei se vastaa-painike edelleenkään toimi. Apuja?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥