3. helmikuuta 2014

JOULUKUUN/TAMMIKUUN SUOSIKIT

Moikka ihanat ja kivaa viikon alkua. :-) Päätin ihan näin maanantain kunniaksi julkasta tän tammikuun suosikit -postauksen, jossa on pari joulukuunkin suosikkia mukana.
monthly favourites
1. Oon omistanut tuon Calvin Kleinin One Shock -hajuveden jo varmaan pari vuotta ja huomasin sen kulkeneen mukana tammikuun alussa melkein joka koulupäivä - ehdottomasti lempparituoksu viime kuussa. Talvisin toi vanilja on vaan niin ihana ja raikas! 2. Noi Zaran mustat farkut ostin joulun jälkeisistä aleista kympin alennuksella ja oli varmaan paras alelöytö pitkään aikaan. Vaikka käytän noita melkein viitenä päivänä viikossa, noi ei oo kertaakaan löystynyt pepusta tai polvista. Noita täytyy alkaa hamstraamaan eri värisinäkin kaappiin. Beiget, tumman siniset ja vaalean siniset olisivat seuraavana vuorossa. 3. Sain jouluaattona ton Iphone 4S:än ja siitä lähtien se on kyllä pitänyt mut tyytyväisenä, joten miksen laittaisi sitä nyt tähän yhteyteen. Vaikka tulee olemaan ainakin seuraavien vuosienkin kuukauden lempparina, hahah! 4. En oo oikein tykännyt ikinä mistään pähkinöistä ja niitä oon syönyt aina tosi vähän. Hieman varauksellisesti suhtauduinkin tuohon Vitalis Crunchy plus Nut-mix -mysliin, mutta heti ensimmäisen kerran jälkeen rakastuin siihen palavasti ja siitä lähtien tota on näkynyt kokoajan meijän kaapissa ja tollanen paketti kuluukin suunnilleen ainoastaan mun käytössä muutamassa päivässä. 5. Syksyllä söin ihan älyttömästi purkkaa ja lempparimakuna taisi olla se vadelma-lakritsi, mutta joulun aikaan sen ostaminen unohtui kokonaan. Nyt oonkin löytänyt uuden lempparimaun, eli Fresh Mint:in, josta tykkään tosi paljon! 6. Sain joululahjaksi kans näitä kiekuraponnareita (mikä ikinä niiden oikea nimi onkaan) ja näillä mä laitankin hiukset yleensä kiinni. Nää ei kiristä eikä purista, mutta pitää ponnarin kunnolla ylhäällä, eikä tee sellaisia rumia ponnarijälkiä suoriinkaan hiuksiin. 7. Kokeilin äitiltä tollasta Rimmelin rajauskynää, kun halusin yhtenä koulupäivänä piirtää kivat rajaukset silmiin - sen jälkeenkin rajaukset on kuulunut mun perusmeikkiin ja tota samaa kynää käytän edelleen. 8. Aloin uudenvuoden jälkeen syömään terveellisemmin (tai ainakin tarkkailemaan mitä syön) ja siinä samassa lisäsin rutkasti veden juontia. Nyt mulla kulkee vesipullo joka päivä matkassa mukana ja päivän aikana tulee juotua 2-3 pulloa (täytyisi kylläkin juoda vielä tuplasti enemmän). 9. Ja sitten viimeinen lemppari, eli System4 -päänahkaöljy. Oon aikaisemmin täällä kertonut, että mun päänahka kuivuu todella helposti ja alkaa lopulta kutisemaan. Tällä mä oon pitänyt mun päänahan ja hiustyven kunnossa näin talviaikaan ja toimii!

Wow, tota tekstiä tulikin suunniteltua enemmän. :-D Mutta löytyykö sieltä ollenkaan teijän lemppareita?

6 kommenttia :

  1. great post dear ! would you like to follow each other on Bloglovin :) xx
    www.ambifashion.com

    VastaaPoista
  2. onpa kiva blogi sulla! sait heti yhden lukijan lisää :)
    http://caritajulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ambi page: oh, thank you :-) x

    VastaaPoista
  4. carita: oij, kiitos tosi paljon! :-)

    VastaaPoista
  5. Mulla on ihan sama juttu veden juonnin kanssa:) Vähän silti vaatii vielä opettelua:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Sofia: niimpä, mulla onkin mennyt koko tammikuu pelkästään sen opetteluun, että otan sen vesipullon mukaan :-D Varmaan vasta kesällä oon oppinut juomaan sen ns. tarvitun määrän, haha!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥