7. helmikuuta 2014

Friday snapshots

me me details
Hyvää viikonloppua ihanat! <3 Mulla on ollut ihan älyttömän mukava perjantai ja iltakin tulee varmasti jatkumaan yhtä mallikkaasti. Tänään mulla siis oli vain kaksi tuntia koulua ja koska hammaslääkäri oli peruttu ja ensimmäinen tunti alkoi vasta 10:40, päätin ottaa rennosti aamun ja meikata sekä laittaa hiukset kaikessa rauhassa kahvikupposen kanssa. Päälle heitin ensimmäiset vaatteet jotka käteen sattui (ei todellakaan mun tapaista, wow), eli luottosvetari ja mustat farkut. Mulla oli tossa "asussa" vielä pipo päässä piilottamassa likaset hiukset, haha. Mä en todellakaan jaksa odottaa maaliskuuhun, kun pidetään taas meidän koulussa konsertti ja mä pääsenkin ehkä jopa esiintymäänkin sinne! Laulan siellä Musen Time Is Running Out -biisin (en suinkaan yksin) ja soitan pianossa Adelen Rumour Has It -biisissä. Kohta täytyykin alkaa laittamaan jotain ruokaa, mulla alkaa ainakin jo kurnimaan vatsa, kun viimeisin ateria oli aamupala - hups! :-D

4 kommenttia :

  1. Anonyymi9/2/14 18:10

    mistäs tuo paita on? tosi kivan näkönen :)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: toi on kirpparilta, mutta alkuperäisesti Mangosta :-)

    VastaaPoista
  3. Oi tosi kiva blogi sulla! Oot hirmu nätti :-)

    VastaaPoista
  4. kiia: vooi, kiitos paljon :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥