29. tammikuuta 2014

WHITE TOP & BLUE JEANS

Moikka ihanat! Sain vihdoinkin ton videotyökalun toimimaan ja jos se ei pimahda taas kesken videon editoinnin, saan laitettua vastausvideon tulemaan jo ennen viikonloppua. Mua vaan harmittaa, etten osaa enää jakaa videota kahtia, nyt siitä on tulossa nimittäin puolen tunnin pituinen... Noh, varautukaa piktään videoon, jos en keksi minkäänlaista ratkaisua. :-D

Tän päivän asusta jonkin verran. Ostin ennen viime kesää ton valkoisen topin BikBokista ja sitä on tullut käytettyä niin harvoin kesän jälkeen, että ajattelin taas laittaa sen päälle mun lempparineuleen seuraksi. Ajattelin tähän asuun tummansiniset farkut, mutta vahingossa aamulla vetäisin päälleni siskon hieman vaaleammat versiot eikä mulla sitten enää ollutkaan aikaa ruveta niitä vaihtamaan. Ei miellytä ihan niin paljon silmää kuin tummat, mutta menee näinkin. 
details3 college details
farkut Zara // toppi BikBok // neule kirppis // kaulakoru H&M
perfume
Äiti ja iskä oli tuonut mulle laivalta uuden hajuveden - ah, tätä mä toivoinkin. :-) En tiedä mikä toi tuoksu on, mutta pääasia, että se tuoksuu hyvälle, haha!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥