2. tammikuuta 2014

UUTUKAISIA (taas)

Moikka! :-) Maanantaina kävin Vivianin kanssa Jumbossa pyörimässä vähän lisää, mulla nimittäin tuli kauhea himo käydä katsomassa, josko aleista löytyisi vielä ne kauan halutut lökärit - noh, niitä ei löytynyt, mutta löysin kaikkea muuta ihanaa ja oon enemmän kuin tyytyväinen, että jaksoin lähteä lökäreiden perässä Jumboon asti. 
something
Valkosini-raidallinen kauluspaita H&M 24,95€. Olin tota jo sillon perjantaina katellut, kun Jennin kanssa Jumbossa olin, mutta ajattelin jättää sen odottamaan. Viikonlopun se pyöri niin kuumeisesti mielessä, että nyt piti käydä se hakemassa.
Musta pörröneule Vero Moda 39,95€ 12€. Mun 'piti' hankkia valkoinen yksinkertainen pörröneule, mutta alennuksen kanssa tää musta vei mun sydämen - ja tässä on vielä ihania helmia olkapäissä.
details
Nahkatakki Vero Moda 59,95€ 10€. Voitteko uskoa, että sain nahkatakin VAIN kympillä!? Mä en ainakaan, siis tää oli ihan hullua, kun tän löysin, niin en kyllä aikaillut sen viemistä sovituskoppiin! Parempia kuvia saatte tästä sitten asukuvien muodossa, kun en tästä näin mitään järkevää saanut, haha.
something jacketjacket
Aito mokkatakki Vero Moda 89,95€ 10€. Tää oli vielä hullumpi löytö kuin tuo nahkatakki! En tiedä, kuinka tää on mahollista, mutta Vero Modassa oli ihan hullut alennukset ja monia monia takkeja lähti 10€. Onneksi sain tän napattua oikean kokoisena mulle sovituskoppiin ja kassalle. Harmi vain, että tätä pääsen käyttämään vasta keväällä, mutta sitä ootan enemmän kuin innolla!

7 kommenttia :

  1. Huh, ihan täydellisiä ostoksia oot tehnyt! Ja vielä noin halvalla!! Tosi ihania nuo takit <3

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Anonyymi3/1/14 17:39

    upeita ostoksia! Kävin itse myös veromodassa ja näin tuon tarjouksen mutta omia kokojani ei ollut :( oot onnekas kun löysit nuo takit omana kokonasi.

    VastaaPoista
  3. Ida-Maria H: Niin ne todellakin ovat! :-) Kiitos.

    Anonyymi: Harmi :( Noh, ehkä ensi kerralla sitten! Kiitos :-)

    VastaaPoista
  4. Oi, toi nahkatakki on tosi cool, ja kiva toi toinenkin! :) Edulliset löydöt on parhaita!

    VastaaPoista
  5. Ella: Todellakin on, varsinkin kun sitä alennusta on sen kympin ainakin. :-D Kiitos!

    VastaaPoista
  6. Onpas kivoja ostoksia! Alelöydöt on parhaita. Tulee hyvä mieli, kun löytää jotain superkivaa tosi edullisesti. Mun alelöydöistä (jotka tosin tein jo tovi sitten) voit lukea mun blogistani, jos kiinnostaa. :) (http://millamainen.blogspot.fi/2014/01/sale-is-my-bff.html)

    VastaaPoista
  7. Milla: Alelöydöt todellakin on parhaita ja siitä tulee vaan iloiseksi kun tajuaa, että on säästänyt monta monta kymppiä ja niistä saakin paljon enemmän mielihyvää :-D aika jännä, että itsekkin säästin vajaa 200€ ostamalla noi takit ja ton karvaneuleen alesta, wow!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥