19. tammikuuta 2014

SUNNUNTAI

something
Moikkelis ihanat! <3 Oon vähän katellut noita teidän laittamia kysymyksiä tohon kysymyspostaukseen (tässä) ja mietin, että voisin antaa teille vielä aikaa kysellä, jos mieleen sattuu tulemaan enempää kysymyksiä (toivon todellakin, että tulisi!!) ja aikaa voisi olla ensi viikko. Jos vaikka viikonloppuna alkaisin kysymyksiä käymään läpi, miltä kuullostaisi? :-) Mulla onkin ollut tänään aika tekemisen täyteinen sunnuntai. Sain aloitettua päivän hyvällä aamupalalla ja muutamalla jaksolla The Carrie Diariesia (oon unohtanut jo monta viikkoa putkeen katsoa noita jaksoja ja oon pahasti jäljessä..). Sen jälkeen äiti passittikin mut sen kanssa keittiöön ja saatiin muutamassa tunnissa väännettyä sämpylöitä, kuivakakku ja hirveä määrä riisimurokeksejä. :-D Nyt täytyykin mennä siivoomaan huone ja kattelemaan noita läksyjä, jotka pitäisi tehdä ensi viikoksi, tsau! Ainiin, mua voi nykyään seurailla myös LookBookista, jonne luultavasti tuun päivittelemään päivän asuja enemmän kuin blogin puolelle. :-)

2 kommenttia :

  1. Sulle on haaste mun blogissa:
    http://csliina.blogspot.fi/2014/01/haaste.html

    Käyppä kattomassa jos kiinnostaa! :)
    - Liina

    VastaaPoista
  2. liina: kiitos tosi paljon, mutten tee haasteita. :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥