1. tammikuuta 2014

HAPPY NEW YEAR 2014 !

Hyvää uutta vuotta 2014! ♥ Mulla meni uusivuosi hieman erilailla kuin muina viime vuosina, päätettiin nimittäin lähteä 'pakoon' sitä vilskettä, mitä kaupungissa on uuden vuoden aattona. Ja ihan Zeron kannalta tää päätös tehtiin, se raukka kun menee ihan paniikkiin kuullessaan paukkeita eikä siltä rähinältä sen jälkeen saa rauhaa. Lähdettiin sitten ajelemaan maalle päin ja päästiin mun kummitätini mökille viettämään uutta vuotta sen, miehensä ja kahden koiransa kanssa. Meillä oli tosi kiva ilta/yö, käytiin saunomassa, syötiin tortilloja, pelailtiin pari peliä Trivialia, naurettiin vatsalihakset kipeiksi ja nukkumaan päästiin vasta joskus neljän aikaa. Musta ei kyllä tunnu yhtään, että uusivuosi olisi mennyt, kun oon tottunut siihen paukkeeseen ja rakettien ihailemiseen, mutta tänä vuonna toi hauskuus jäi multa pois ja nyt oon ihan sekasin päivistä haha! Toivottavasti teillä oli kiva uusvuos! :-) Nyt lähden jatkamaan mun iltaani Vampire Diariesin kanssa, joten tsau!
collage game

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥