9. tammikuuta 2014

DIY - HOW TO FIX YOUR POWDER

Moikka! <3 Mun täytyisi varmaan taas pitkästä aikaa aloittaa tää teksti pienellä pahoittelulla hiljaisuudesta, kun en ole edes minkäänlaista elonmerkkiäkään täällä näyttänyt. Asia on vain ollut niin, ettei mua oikein ole huvittanut postata hetkeen, niin paljon on tällä hetkellä menossa... Mun täytyy kuitenkin löytää sopiva tilaisuus bloggaamisellekkin, tää taitaa nimittäin olla ainoaa puuhaa, jolla saan ajatukset hetkeksi pois kaikesta muusta ja pystyn keskittymään kunnolla. Yritän ainakin nyt parantaa tätä tahtia, mutta siihen tarvitaan vähän teidän apua - jonkinlaiset postausehdotukset ei nimittäin olis pahitteeksi! :-) Huonepostausta oon suunnitellut, kun vaihdoin tossa vajaa viikko sitten taas huoneen järkkää, että jos vain kiinnostaa, niin kertokaa se!

Nyt kuitenkin postauksen aiheeseen. Kaikki (ainakin suurinosa) varmaan tietää tunteen, kun puuteri tippuu lattialle tai saa jonkinlaisen kovemmat kolauksen ja menee rikki - toisinsanoen murenee. Ei muuta kuin vanha roskiin ja uutta kaupasta hakemaan. Noh, ei enää! Mä nimittäin ihan pari päivää sitten kokeilin tällasta DIY - how to fix your powder -projektia ja voin sanoa, että onnistui! Mun aurinkopuuteri on taas käyttökelvollinen.
"how to" DIY
Yritin selittää tohon aika yksinkertaisesti kuinka noi vaiheet menee. Tää ei onneksi ole kuin sellaisen alle viiden minuutin homma (lukuunottamatta tota haihtumisaikaa), niin tuskin noista voi erehtyä. Alkoholiksi tuskin muuten kannattaa valita minkäänlaista punaviiniä yms. mutta jos haluaa vähän huijata ja mennä varmalla linjalla, niin kannattaa käyttää ihan kynsilakanpoistoainetta, niinkuin itse tein. Mulla ei ole hajuakaan sisältääkö toi meijän minkäänlaista alkoholia (tai sisältääkö ne ollenkaan), mutta näytti sekin toimivan, haha! :-D Jos jotain kuitenkin jäi epäselväksi, kysykää ihmeessä tai kattokaa tästä kuvasta mallia noista vaiheista.

2 kommenttia :

  1. tää oli muuten hyvä postaus, mulla on ollut jo kauan rikki ihanan värinen luomiväripaletti ja aijon todellakin kokeilla tätä ohjetta sen korjaamiseen:) ja olisi kiva jos tekisit vaikka kyssäripostauksen !

    VastaaPoista
  2. anonyymi: joo kannattaa kokeilla, unohdinkin mainita, että tää sopii myös luomiväripaleteille :D ja kysymyspostaus on pyöriny munkin päässä, varsinkin kun teitä on tullut viime kysymyspostauksesta yli tuplasti lisää!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥