13. tammikuuta 2014

BLOUSE + SWEATER

Moikka! :-) Oon hurahtanut tän talven aikana neule+kauluspaita yhdistelmään ja vaikka sitä näkyikin jo viime talvena, vasta joulukuun aikana siihen lämpesin. Nyt onkin tullut hamstrattua muutamat uudet neuleet ja kauluspaidat. En ihmettelisi, jos yhdistelmästä tulisi sellanen luotto, jonka vetäisi päälleensä kiireisinä aamuinakin. Ja muuten, ootw-videon lataaminen venyy, koska aijon tehdä kokonaan uuden, joten sitä saa hieman odotella. Tässä kuussa oon kyllä aikomassa sen tehdä, joten stay tuned. Huonepostaus olisi kans suunnitteilla, kiinnostaisiko videolla vai pelkkinä kuvina? :-)
collage1 collage2
villapaita H&M // kauluspaita Seppälä // kello O.N.E

7 kommenttia :

  1. Hei! :-) minä tänään sulle askissa kyselinki, että voitko tehdä itsestäsi jotain pientä postausta? Olisi mukava lukea mimmonen ihminen oot ku oon näin uusi lukija!

    Oot ihana ja suloinen!♥

    VastaaPoista
  2. heidi: itseasiassa joo mun piti vastata askissa vähän pidemmin, mutta siellä en kerinnyt. sitten mun piti tähänkin postaukseen laittaa jonkinlaista infoa siitä, mutta sekin sitten jäi haha :-D Voisin todellakin kyllä tehdä sen, tai sitten laitan perus kysymyspostauksen pystyyn, jossa multa sitten voi vapaasti kysellä kaikkea, mitä nyt haluaakaan tietää :-)

    VastaaPoista
  3. Hei noista sun turkooseista tennarit.com sivustolta tilaamista nike free kengistä, että onko ne ollut hyvät jalassa (ootko käyttäny lenkillä yms?) ja vastasko se koko ns normi kokoa, itteä kun vähän mietityttää kun haluisin kovasti tilata mutta pelkään että 39 on liian pieni, siellä kun ei ole kolmeysiä suurempaa :( Multa löytyy 39 ja 40 kokoiset lenkkarit, vähän ehkä riskillä mennään jos tilaan mutta palautus on kai mahdollista? :D

    VastaaPoista
  4. anonyymi: oon itseasiassa muutaman kerran käyttänyt, mutta no ei sovellu oikein pitkille juoksulenkeille, koska noihan ei tue jalkaa melkein yhtään. Siis kävelyyn ja sitten lihaskuntoon noi menee todella hyvin, kun on niin kevyet ja hengittävät :-) Ja mä tilasin varmuuden vuoksi koon isomman mun omaa jalkaa ja ne onkin just sopivat, että kantsii varata ainakin yks tai jopa kaks kokoo isompi kenkä! ja joo palautus on mahdollista. :-)

    mimmu: Kiitos paljon, mäkin tykkään! <3

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva yhdistelmä! :) Mulla on blogissa koruarvonta, käy tsekkaamassa >> http://anninsafari.blogspot.fi/2014/01/110114-arvonta.html

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥