11. tammikuuta 2014

A NEGATIVE MIND WILL NEVER GIVE YOU A POSITIVE LIFE

Ihanaa viikonloppua! :-) Oon useesti lukenut muiden blogeista sellaisia positiivisuus postauksia, jossa bloggaaja kertoo, mitä tälle kuuluu, mikä on nykyään hyvin ja kertoo muita positiivisuuden aiheita blogissaan. Varsinkin Better late than never -blogin Essin positiivisuuspostaukset on mun lemppareita, ne saa ihan hymyilemään ja itsekkin iloiselle tuulelle. En oo tällaista varmaan koskaan toteuttanut ja halusinkin yrittää, josko tästä tulisi julkaisukelponen lopputulos. Kuvituksina toimii sekalaisia kuvia koneelta tältä ja viime vuodelta.
collage3
Me ollaan 'taisteltu' jo monta vuotta Zeron vatsan kanssa, kun tälle on jostain syystä syntynyt hirveästi näppylän tapaisia arpia ja ne on sitten tulehtunut. Nyt ollaan kuitenkin jo voiton puolella ja suurinosa näistä on selätetty. :-)   Oon pikkuhiljaa pääsemässä tulokseen, jossa mulla on mun unelmien kulmat - eikä niitä tarvitsisi piirtää. Kasvakaa, karvat, kasvakaa! :-D Oon aloittanut pienen elämäntapamuutoksen. Juon nykyään ihan hirveästi vettä ja juomapulloa saa täytellä kokoajan, oon aloittanut lenkkeilyn ja tällä kertaa tosissani ja syön nykyään paljon terveellisemmin, kuin esimerkiksi vuosi sitten.
collage4
Juttelin tänään kaverille, jonka kanssa en oo pitänyt yhteyttä melkein vuoteen. Siitä tulikin niin kiva fiilis, että päivä parani hurjasti! Mulla on fiilis, että koulu menee ainakin tää loppuvuosi todella hyvin, jopa tää ensimmäinen viikko on tullut panostettua (jota mulla nähdään yleensä vasta jakson loppupuolella haha). Löysin taas mun intohimon piirtämiseen ja yritänkin alkaa ylläpitää sitä useemmin.
collage5
Rakastan mun tyttömäistä meikkipöytää (=lipastoa), jossa pidän kaikki hajuvedet, meikit, peilin, harjat, korut esillä! Mun hiukset on kasvanu ihan sikana nyt puolen vuoden aikana ja näiden pituus alkaa pikku hiljaa oikeasti miellyttää mua. Oon löytänyt taas sen mun vanhan, positiivisen elämänasenteen ja aijon pitää siitä kynsillä ja hampailla kiinni! :-)

5 kommenttia :

  1. Paljon sulla on lukijoita?

    VastaaPoista
  2. Ihanaa lukea että sulla menee paremmin! Toivottavasti jatkat bloggaamista viel pitkään, luen aina sun postaukset mielenkiinnolla!! :)

    VastaaPoista
  3. Teee huonepostaus ! :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi1: Bloggerissa mulla on hieman yli 60, mutta kun siihen lisää bloglovinin niin niitä on reilusti yli 70 :D

    VastaaPoista
  5. anonyymi2: Hei, kiitos ihan sikana! :-) kyllä oon jatkamassa, en vielä pitkään aikaan oo lopettamassa (toivottavasti!) (:

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥