19. joulukuuta 2013

SOME RANDOMS

Moikka! En viime postauksessa selittänyt, miksi mulla on ollut hetken postailettomuus, joten ajattelin nyt sen lyhyesti ja ytimekkäästi tähän naputella. Mulla siis on jälleen kerran menossa aika kausi, kun kaikki painaa päälle, mikään ei onnistu, turhaututtaa, itkettää, naurattaa, suututtaa, ärsyttää ja vaikka mitä vielä. Oon monesti ajatellut tulla laittamaan tämänkin postauksen teille, jotta saataisiin tänne jotain eloa, mutta en ole vain saanut sitä tehdyksi. Oon tällä hetkellä ilonen, että joulu on tulossa, saa rentoutua, nauttia perheen seurasta, syödä ja maata ilman, että kukaan voisi sanoa sua laiskaksi, haha. Oon myös saanut ask.fm -sivuilleni tän, viime viikon ja sitä edellisellä viikolla sellasia kommentteja, että huhhuh ja mun itsetuntonihan on tästä painunut niin alas, että oon ajatellut poistua somesta kokonaan. Mutta sitten yksi ongelma, enhän mä teitä voi missään nimessä jättää ja koska bloggaus alkaa pikku hiljaa olemaan ainoa asia, joka saa mut jaksamaan läpi sen helvetin mitä tällä hetkellä oon käymässä. Mutta eiköhän tämä mun avautuminen ollut tässä, katellaan mielummin noita räpsimiäni kännykkä kuvia parin kuukauden ajalta. :-)
collage
Tää taisi olla marraskuun ajalta, kun vietettiin sitä pimeää horrosta ja yhtäkkiä taivaalla näkyi tämä ikävöity valoilmiö // Valmistautumassa kouluun // Jennin kanssa päätettiin käydä Starbucksissa - ja tästä syytetään sitä väärää bussia, jonka luultiin menevän siitä Jumbon kautta, mutta eikun ohi vaan huristeltiin ja pian päädyttiin lentokentälle // Marraskuun lemppari leffa! Innolla odotan jo seuraavaa osaa ♥
collage
Vaihtelin hieman huoneen järkkää muutama viikko sitten - on se osta hieman jo muuttunut, haha! // Lempparit siskon farkut jalassa, tossut ja Gossip girl ♥ // Taas yks kouluaamu... // pärstäkuvaa, kun vietin rentouttavaa iltaa - näitä löytyy kännykästä vielä muutama kymmen kuvaa lisää :-DD
collage
Itsenäisyyspäivänä syömässä mummilla! // Ihana kävellä bussipysäkille, kun lumi narskui kenkien alla // En edes muista mihin olin tällä asulla lähdössä, taitaa olla marraskuun alussa napattu kuva? // Arnoldsin Mango Dream smoothie, ah <3
collage
Vielä ihan muutama päivä sitten napattu kuva ja nyt tuolla ulkona on jo ihan synkkää ja märkää... // Muistan, kun tätä jäätelöä "ihkutettiin", muttei se koskaan päätynyt mun hyppysiini kaupassa ennen tätä // toinen maisemakuva, tosta ihanasta auringosta, jota ei nykyään meinaa näkyä missään // hengailen-kotona-mutta-täytyy-viedä-koira-ulos-asu :-D
collage
Kuva otettu kameralla, mutta pakko se oli tähän tunkea - ihanat uudet jouluvalot, jotka pääsivät koristamaan mun ikkunaani ♥ // Tein piparkakkutalon ja sain kun sainkin ne seinät pysymään kasassa // Kouluun! // joulutunnelmissa ollaan jo oltu lokakuun lopusta asti, mutta nyt on päässyt viimeisetkin joulukoristeet kuuseen tunnelmaa luomaan. :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥