7. joulukuuta 2013

Newies from Ikea & Vero Moda

Moikka! <3 Meinaan varmaan kohta nukahtaa pystyyn, kun oon niin väsynyt tästä päivästä. Lähdin Jenninkaa stadiin ostelemaan joululahjoja ja ihan mukavasti niitä saikin ostettua - kaikki hoidettu! Nyt ei ainakaan tarvitse stressata mistään vaan voi rauhassa odotella sitä joulun tuloa. En malta odottaa, kun pääsen paketoimaan - se on niin rauhallista ja rentouttavaa, haha. Vielä täytyy vaan hankkia vähän nauhoja, teippiä, tusseja ja lisää korttipohjia! 
Käytiin äitin kanssa yks ilta Ikeassa ja mukaan tarttui vähän kaikenlaista tänne mun pieneen huoneeseen. Kaksi harmaan beigeä mattoa, nuo kaksi posliinimukia ja valkoinen tuikkulyhty. Mukeille täytyy vielä keksiä jokin kiva käyttötarkoitus ja tuossa lyhdyssä nyt säilytän kaikkea pientä kauneudenhoitosälää - meikkisiveltimiä, huulirasvoja yms. Ei mulla oikein muuta ollutkaan - tulkaa ihmeessä piristämään mua tänne!
something something something
Tänään tarttui Vero Modasta alennuksessa oleva toppi - tällästä oon ettinyt kesästä asti ja nyt löyty sopivasti joulujuhliin. :-)
shirt

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥