11. joulukuuta 2013

MY MUSIC TASTE

Moikka! :-) Oon saanut vihdoin itteni parempaan kuntoon, mulla oli nimittäin päivällä kamalan huono olo, joka alkoi koulussa luultavasti kohdunkaulansyöpää ehkäisevästä rokotteesta. Huono olo on poissa, mutta käteen sattuu kamalasti, enkä saa nostettua sitä kovinkaan ylös. Toivottavasti tää paranee kunnolla perjantaiksi, kun ollaan menossa valinnaisen liikunnanryhmän kanssa keilaamaan!
 Ettekä muuten arvaa mitä mulle kävi. Olin tossa vähän aikaa sitten paketoimassa (tai no, yritin..) joululahjoja ja olin sitä varten ostanut Tigeristä hienon kultaisen glitterpaperin. No, valmistelin kaikki ja aloinkin paketoimaan äidin joululahjaa ja siinä samalla sitten huomasin, ettei se teippi pysy millään ilveellä siinä paperissa... Että harmittaa, että jää übermakee lahjapaperi käyttämättä... :-(
Ajattelinkin sitten postausten puutteessa tehdä ensimmäisen 'minun musiikkimakuni' postauksen ja tässä on nämä mun 8 tällä hetkellä olevaa suosikkibiisiä, jotka jo oon kuluttamassa loppuun, haha! Rakastan varsinkin tota MKTO - Thank you biisiä - voiko piristävämpää biisiä enää olla?! :-D

2 kommenttia :

  1. Heips! Sulle löytyis haaste mun blogista! :) http://iitulife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ina: kiitos, mutta en tee haasteita. (:

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥