8. joulukuuta 2013

MARRASKUUN SUOSIKIT

Moikka! :-) Mulla on ollut aika tavanomainen sunnuntai, heräsin kymmenen jälkeen ja ensimmäiset kolme tuntia meni Gossip girliä katsellessa. Sen jälkeen rupesin leipomaan riisimurokeksejä ja vitsit niistä tuli hyviä <3 Voisin tehdä jonkinlaisen reseptipostauksen, jos teitä kiinnostaa. Sen jälkeen oonkin lukenut terveystietoo ja kävihän meillä kummitäti miehensä kanssa kylässä. Sen jälkeen nopeasti äitin kanssa kauppaan ja just hetki sitten tultiin ja pääsin istahtamaan koneelle. 

Mä vähän mietin kehtaisinko tätä postausta julkaista, kun näitä lemppareita kertyi ihmeellisen vähän tähän postaukseen. Mutta antaa mennä, eihän niitä aina tarvitse olla niin paljoa, haha!
something
Marraskuussa mun kynsillä näkyi aika usein tota Kone Helsingin punaista kynsilakkaa ja joskus ton Gina Tricotin hilelakan kera - ihanat, jouluiset kynnet!
something
En oo varmaan koskaan kokenut jostain juomasta näin paljon mielihyvää. Tämä Starbucksin Toffee Nut Latte oli jotain niin taivaallista, ettei sitä voi edes sanoin kuvailla. Käykää ihmeessä maistamassa, kun tota vielä myydään.
something
Ja tottakai mun luottopuuteri pääs tähän postaukseen mukaan - Lorealin True Match -puuteria ei vaan mun iholle parempaa löydy! Ja nyt, kun aikasemmin puhuin, kuinka mun iho on kukkinut viimesen kuukauden, tää Seppälästä ostettu Wet'n'wildin Cover All -peitepaletti on auttanut mua samaan ylimääräisen punaisuuden pois ja finnit sekä tummat silmänaluset piiloon.
something
Tää nyt oli ihan ilmiselvä marraskuun suosikkileffa. Nälkäpeli - Vihan liekit oli vaan niin sanoinkuvaamattoman hyvä! Innolla odotan jo seuraavaa osaa, mutta eikun ensi vuotta odotellessa!

Tässä postausta kirjoittaessani tuli muuten mieleen yksi toinenkin lemppari, mikä jäi kuvaamatta kokonaan. Nimittäin Gossip Girl. Sitähän mä tuijottelin 4h päivässä Netflixistä! :-Dd

2 kommenttia :

  1. Itekkin kävin kattoo ton Vihan liekit, oli kyl ihan super hyvä!:)

    VastaaPoista
  2. Aattelin kysyä että mistä seppälästä löysit ton wet'n wild cover all-paletin? :D ite oon ettinyt jo tosi pitkään tota kaikista mahollisista seppälöistä mut mistään en löydä :(

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥