4. joulukuuta 2013

DETAILS OF MY OUTFIT

Moikka ihanat! Mulla on ollut hieman raskas alkuviikko ja kerkesin eilenkin tulla jo hieman nuhaseksi (nenä tukossa ja kurkku kipeä), mutta eiköhän tästä huomiseksi parannuta. Ainakin toivotaan niin, varsinkin kun mun äänelle olisi käyttöä. Meillä on tosiaankin huomenna itsenäisyyspäiväjuhla, jonne osallistun kuorolaisena. Ei olisi kiva laulaa ääni käheänä... Mutta iloisempiin asioihin, nimittäin mun juhla-asuuni, josta ajattelin julkaista vain pienet details-kuvat. Ihan vaan siltä varalta, että jos huomenna saan otettua asukuvia ennen tai jälkeen juhlan. Ja kuten aika usein mun kohdalla, päälle on valikoitunut kokomusta asu kultaisilla yksityiskohdilla - voiko löytää parempaa mulle? Ei, ei löydy. Mutta nyt lähden suihkuun ja hankin jostain jotain lämmintä juotavaa, jotta saataisiin kurkku kuntoon. (-: Ja muistakaas vastata tuohon sivussa olevaan kyselyyn!!
details details

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥