21. joulukuuta 2013

ASUJA KULUNEELTA VUODELTA

Moikka ja ihanaa sunnuntaita! :-) Oon jo pitkään halunnut postata kunnolla asukuvia, mutta aikaa ja valoa ei ole ollut tarpeeksi - tai sitten, kun on aikaa, niin ei ole valoa ja, kun ei ole aikaa niin on sitä valoa. Aika turhauttavaa, eikös? Talvi onkin jokaisen bloggaajan pahinta aikaa, haha! Nyt, kun sitä ootw-videotakin saatte hetken odotella, niin ajattelin, että eikös läiskitä asukuvia vuoden varrelta tänne. Ensimmäinen asu onkin napattu juuri joulun jälkeisiltä alennusmyynneiltä, joten ihan koko vuoden asuja oon saanut tähän kerättyä. Huomasin muuten, miten kivalta noi asut on oikeasti näyttänyt eikä mun tyylikään niin radikaalisti ole edes muuttunut - edelleen mennään sillä pehmeellä, mukavalla ja yksinkertaisella linjalla. Yritin laittaa näitä jonkinlaiseen aika järjestykseen, mutta jossain vaiheessa menin aivan sekaisin ja annoin olla, haha! Itseasiassa viimeinen kuva onkin otettu pari päivää sitten torstaina ja ton näkösenä olinkin koulumme joulujuhlassa. :-)
outfit1 outfit2 outfit3 outfit4 outfit5 outfit6 outfit7 outfit8 outfit9

7 kommenttia :

  1. sun kaikki vaatteet on ihan täydellisiä <3 jos joskus kyllästyt joihinkin ja päätät viiä kirppikselle nii ilmotathan siitä täällä ? ;) tuun tyhjentämään pöydän

    VastaaPoista
  2. anonyymi: voi ootpas ihana ♥ ja tottakai ilmoitan! :-) keväällä luultavasti viedään seuraavan kerran, että sitä odotellessa ;-)

    VastaaPoista
  3. ihania asuja, ihana sinä! paras blogi, lukenut kokonaan eilisen ja tän päivän aikana :-)

    VastaaPoista
  4. sano pikasesti pari hyvää blogia!

    VastaaPoista
  5. haha ja haluisin kaikki sun vaattees jos meette kirpparille myymään, mutta se olis aika awkward jos seuraavana päivänä mulla olis koulussa kaikkia sun / teijän vanhoja vaatteita, koska ollaan nimittäin samassa koulussa XD mut kiva blogi :-D

    VastaaPoista
  6. ihania noi asukokonaisuudet! yks paras puoli sun blogissa! <3 miss you :( ♥

    VastaaPoista
  7. anonyymi1: voi ei, ihana oot<3

    anonyymi2: http://heidins.blogspot.fi http://anotherdimension-emma.blogspot.fi http://aadaviola.blogspot.fi tossa pari mun lempparia :)

    anonyymi3: mua ei haittaos ainakaan yhtään, olisi vaan kiva bongailla ihmisiä, jolla olisi mun vanhoja vaatteita :D varsinki jos tykkäät, nii ei sen pitäs olla este ostaa mun vaatteita :)

    Mia: uij, kiitos <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥