5. marraskuuta 2013

SOME WANTIES

Woow, oon tapellut tän bloggerin kanssa nyt vajaat kakskyt minuuttia, tää ei nimittäin anna mun tallentaa tätä postausta ja esikatselussa näyttäisi olevan kaikki pielessä... Mitä tätä vaivaa? Ensin en pysty vastaamaan teijän lähettämiin ihaniin kommentteihin ja nyt tämä. Alkaa hieman menemään hermo, kun yhdenkin postauksen julkaisemiseen menee se vajaa tunti, haha! Tosiaankin, oon hirmu pahoillani, etten oo vastannut teijän kommentteihin, mutta tuun vastaamaan niihin niin pian kuin mahollista. Eilen lähtikin jo valituspalautetta tonne googlepaikkaan, toivotaan, että ne saa tehtyä tälle jotain. 

Mutta sitten näihin kivempiin asioihin... Ootte varmaan huomannut miljoonat muutkin wanties-postaukset muissa blogeissa, mutta päätimpä postausten puutteessa mennä tähänkin massaan mukaan. Oon muutaman päivän katellut noita tässä postauksessa näkyviä saappaita, josko mun kokoja olisi taas saatavilla - noi olisi nimittäin täykkärit talveks lämpimän vuorensa ansiosta - ja siinä sivussa kurkannut Elloksen neulevalikoimia. En tavallaan tarvitsisi, kuin yhden 'turvaneuleen', johon turvautua huonoina asupäivinä, mutta löysinkin kolme ihanaakin ihanampaa vaihtoehtoa. Nyt vaan odottelemaan äidin mielipidettä, jos voitaisiin edes jokin noista (+ kengät) mulle tilata. (:
collage1

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥