13. marraskuuta 2013

RIP HAIR STRAIGHTENER

Moikka! Mulla on ollut tänään todella rento ja kiva päivä, tosin eräät suunnitelmat pilaantuivat ja tämän kaiken huipensi mun rakkaan suoristusraudan rikki meneminen. Se tosiaan aamulla lähti hyvin käyntiin ja hetken siinä rauhassa odottelin sen lämpenemistä harjaten hiuksia, kunnes kokeilen rautaa - kas kummaa, aivan jääkylmä. Tässähän vaiheessa menin ihan paniikkiin, koulujen alkuun oli noin reilu puoli tuntia ja mun hiukset olivat kuin pommin jäljiltä. No ponnaripäivä oli siis tiedossa... Kotiin tullessani yritin etsiä kaikki takuukuitit ja paketit, mutta ei löytynyt kuin käyttöohjevihko ja mukana tullut dvd. Verta itkien mä sitten jouduin heittämään sen roskiin ja nyt ollan sitten etsimässä uutta suoristusrautaa. Ja te saatte auttaa mua siinä, kertokaa mikä suoristusrauta teillä on tai mitä suosittelisitte! (:
kuvat täältä

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥