26. marraskuuta 2013

PROACTIV SOLUTION - IHONI PELASTUS

Moikka! En oo ennen puhunut tästä oikein blogissa, koska tää vaihtelee tosi usein enkä oo oikein edes viitsinyt tehdä omista kasvoistani ja huokosistani mitään postausta - miksi ketään kiinnostaisi? Nyt kuitenkin, kun mulla ollut aika vaikeeta ja stressaavaa tää syksy, on se näkynyt myös mun iholla mukavina finnikukintoina.. Äiti huomas tän vaivan muutama viikko sitten oikein kunnolla, kun hengailin kotona ilman meikkiä ja mun ihoni punoitti aika pahasti. Niimpä tartuttiin toimeen ja tilattiin mulle samanlainen paketti kuin minkä siskonikin sai, kun hänellä oli tää sama ongelma. Ja nyt hieman reilun viikon jälkeen oon huomannut pientä eroa kasvoissani, joten voin sanoa jo nyt, että Proactiv Solution on oikeasti mun ihoni pelastus.
proactiv3
Tässä kaikki tuotteet, jotka pakkauksesta tuli. Lisäksi vielä kaksi vihkosta, joissa luki noiden käyttöohjeet suomeksi, sekä vinkkejä ihonhoitoon ja tietoa finnien synnystä.
proactiv2
Nää kolme tuotetta mulla on ollut aktiivisessa, joka päiväisessä käytössä, aamuin sekä illoin. Kun olen pessyt mun meikit tai oon tullut suihkusta, kuorin ihoni tällä Renewing Cleanserilla, joka siis on ensimmäinen vaihe parempaan ihoon. Lämpimällä vedellä huuhtelu ja kuivaus, jonka jälkeen toiseen vaiheeseen: Revitalising Toner -kasvovesi on jo yksistään mainio tuote, jonka todistin itse pari vuotta sitten. Sen jälkeen kosteutus kolmannella vaiheella, eli Repairing Treatment -kasvorasvalla - ihanan kevyt ja raikas fiilis tän jälkeen!
proactiv1
Sitten nämä hieman 'erikoisemmat' tuotteet, joita tulee käytettyä silloin tällöin. Refining Mask -kasvonaamio on ihana laittaa naamalleen silloin, kun iho on kärsinyt ja tuntuu kiristävältä. Se helpottaa jopa mulla punaisuutta! Noista Pore Refining Peel -liinoista en oo oikein varma, en ole nimittäin saanut oikein käsitystä ton käytöstä, mutta mitä itse ainakin ymmärsin, niin tolla voi puhdistaa meikittömän naaman helposti. Esimerkiksi aamulla jos on kiire, eikä kerkeä pestä kasvoja, niin noi käy varmaan mainiosti - i'm not sure, haha! Kertokaa ihmeessä jos tiedätte noiden merkityksen.

2 kommenttia :

  1. mistä tilasitte ja paljon makso ? :-)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: tilattiin muistaakseni sieltä ostosteeveen sivuilta :D ja hinta oli siinä 60-80€ !

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥