17. marraskuuta 2013

MEIKKIVOIDEPULMIA

Kivaa sunnuntaita ihanat! <3 Kuten ootte varmaan huomannutkin, oon viikonlopun ollut hieman hiljaisempi täällä blogin puolella ja se johtuukin ihan siitä ei-mulla-nyt-mitään-postattavaa-ole-fiiliksestä, joka tuntuu olevan mulla vähän kokoajan. Oon koko viikonlopun rentoutunutkin Gossip Girlin parissa - sain vihdoinkin vähän lainata siskon Netflixiä hihi. 

Tänään heräsin jo ihmeellisen aikaisin, mutta mulla olikin siihen tosi hyvä syy. Lähdettiin äidin kanssa käymään kiertelemässä kirppiksellä, jonka jälkeen suunnattiin Keravalle, josko oltaisiin löydetty äidille uudet työkengät - noh, kenkiä ei löytynyt, mutta mä metsästin ittelleni uuden puuterin. Piti ostaa kans uus meikkivoide ja olinkin melkein ostamassa sen Fit me -meikkivoiteen, kunnes aloin miettimään tarttisinko mielummin meikkivoiteen, cc-voiteen vai bb-voiteen. Lumenen cc-voide kiinnosti kans, mutta mulla ei ole hajuakaan mikä olisi mulle loppujen lopuksi se paras. Oon tosi huono kyselemään myyjiltä apua, mutta sen tarpeessa kyllä turvaudun kyseiseen keinoon... Mutta ajattelin ensiksi kysellä hieman teiltä, mitä te käytätte naamallanne perus arkimeikissänne? Ja kertokaa toki, mitä pidätte ja mitä suosittelette! :-)
something something
Loreal Paris True Match -puuteri 20,90€ Anttila // valkoinen jakku 7€ kirppis
something
Torstaina käytiin Tonin kanssa stadissa ja hennesillä innostuin vähän ja kotiin lähti kolmet polvisukat, haha! kuviolliset 7,95€ // harmaat&tummanpunaiset 14,95€ H&M

2 kommenttia :

  1. mikä sävy sulla on tosta puuterista? :) ja ihania ostoksia <3

    VastaaPoista
  2. anonyymi: kiitos! (: ja sen sävy on D1W1 :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥