8. marraskuuta 2013

LOKAKUUN LEMPPARIT

Ihanaa viikonloppua rakkaat! <3 Mun olisi pitänyt julkasta tää postaus jo eilen, mutta sitten se vähän veny ja lopulta en enää jaksanut edes konetta avata. Sain kuitenkin tiistaina koulun jälkeen vihdoinkin kuvattua viime kuun lempparit ja tällanen postaus on tosiaankin ihan mun ensimmäinen. Tää teksti ei nyt oikein luista, mutta laittakaa ihmeessä mielipiteenne, kannattaisiko mun tehdä näitä vaikka kuukausittain. (:
something
Tää on ehkä hieman outo kuukauden lemppariks, mutta oon kiintynyt ihan lyhyessä ajassa näihin tähtimattoihin, joita meidän kotoa löytyy peräti kolme kappaletta - kaksi mun huoneesta ja yksi eteisestä. Noi on vaan niin söpöjä, että haluaisin vielä muutaman pikkuruiseen huoneeseeni (ja samaa sarjaa olevat tyynyliinat olis kans ihania, haha).
something
Heti ensimmäisten käyttökertojen aikana mut vakuuttanut Vaseline -huulirasva on varmaan ehdotoin asia, jonka tähän postaukseen olisin laittanut. Tää kosteuttaa niin hyvin ja tekee huulista ihanan pehmeät sekä tää pysyy huulilla todella kauan, joka on plussaa tällaiselle tytölle, joka ei joka viides minuutti ole levittämässä sitä huulirasvaa, haha. En ookkaan nyt käyttänyt muita ja tuskin tuunkaan käyttämään, koska tää varmasti on paras just mulle!
something
Nyt, kun Miss Mix -lehden teko lopetettiin, oon epätoivoisesti yrittänyt etsiä uutta lemppari aikakauslehteä, ja onneksi mun etsinnätkin onkin loppunut nyt tähän. Luen paljon Demiä ja Cosmoa, mutta ne ei oo koskaan vakuutanut mua yhtä paljon, kuin esimerkiksi Miss Mix ja nykyinen lemppari Costume. Toi lehti vaan on niin ihana, että joka kerta täytyy lukee kannesta kanteen, pienimmätkin kuvatekstit, eikä tee yhtään tiukkaa lukea sitä vaikka toisen kerran samana päivänä. Tykkään tosi paljon, kun tuo sisältää niin paljon juttuja vaatteista, muodista ja inspiraatioasuista!
something
Oonkohan koskaan ylistänyt tarpeeksi tätä kesällä Kultajousesta ostettua O.N.E -merkistä kelloa? Kyseinen kello on täydellisen kokoinen mun ranteeseen, eikä liiallisesta massiivisuudesta oo tietoakaan. Lisäksi toi kellotaulu on tosi söpö, vaikka ennen ostoa en mustista numeroista tykännytkään - kyllä niille sitten seuraavalla käyntikerralla lämpes ja siitä lähtien oon yhdistänyt tän melkein jokaiseen asuun, jonka päälleni laitan. Mun hopeiset kellot on jäänyt vähän syrjään, ne voisi taas kaivaa joskus esille ja ottaa käyttöön...
something
Ja tottakai mun piti tähän postaukseen tunkea nää uudet ja täykkärit Zaran farkut. Näitäkin on pidetty melkein joka päivä ja yhdistetty asuun kuin asuun. Täydelliset on parhain sana näitä farkkuja kuvaamaan, ei niistä muuta tarvitsekkaan sanoa.
something
Tästäkin kyseisestä sarjasta oon toitottanut niin monta kertaa täällä blogissa, mutta tottakai se kuuluu tähän ensimmäiseen lempparit-postaukseen. Nimittäin The Carrie Diaries. Niin ihana sarja ja sitäkin ihanammat näyttelijät. Voisin katella tota sarjaa vaikka joka päivä, mutta koska jaksoja tulee kerran viikossa, täytyy tyytyä siihen lauantaiaamuun, kun uusi jakso on ilmestynyt nettiin...
something
Ja sitten viimeisin, muttei vähäisin, nimittäin mun lemppari välipala nyt parin viikon ajan. Mustikoita ja kreikkalaista jugurttia - nam! <3 Tätä onkin tullut syötyä aika paljon lähiaikoina ja pakastimesta loppuukin just mustikat... Täytyy yrittää korvata tätä mahdollisimman pitkään, jotta niitä mustikoita säästyis pidemmäks aikaa, haha!

5 kommenttia :

  1. Moi mistä katot Carrie diaries?

    VastaaPoista
  2. Miiitääää! Mä oon luullu,että noi carrien päiväkirjat on loppunu,kun ei enää tv:stä tule. Kävikö tällekki sarjalle niin,että uudet jaksot näkee vain netistä,vai? :( mistä ne näkee?(:

    VastaaPoista
  3. anonyymi&julia: carrien päiväkirjat loppuivat tosiaan telkkarista ekan tuotantokauden jälkeen enkä tiiä millon aletaan tokaa tuottista näyttämään, mutta tällä hetkellä katon sitä tekstittömänä couchtuner -nimiseltä sivustolta :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat noi matot! Inhottaa et missasin hulluilla päivillä samantyylisen ja sen jälkeeen oon koittanut ettiä vaikka mistä :D näyttää sopivan tosi kivasti sun huoneeseen noi matot :)

    http://jeanettehansen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. jeanette: ai myytiiks noita stockalla? en sitten yhtään ihmettele et äiti hamstras vähä enemmänkin, ku on siel töissä ja saa kivat henksualet :D mut kiitos <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥