30. marraskuuta 2013

LAUANTAI

Haha, voiko tylsempää otsikkoa keksiä? No eipä varmaan, mutta ei mulla ookkaan mitään sen tähdellisempää kuin mun oma lauantaipäivä. Aika huikeeta muuten, että huomenna on jo joulukuu. Enää 24 päivää jouluaattoon, whii en malta odottaa! Mulle muuten tuli tossa eilen - jos oikein muistan - omalle ask.fm -sivulleni ehdotus, että voisin tehdä ootw (outfits of the week) -videopostauksen, miltä kuullostaisi? :-) 
breakfast
Aamupalaa <3 Millonkohan viimeks oon syöny näin herkullisen aamupalan? Oon ihan hullaantunut vaalea leipä+juusto+tomaatti -yhdistelmään ja jos olisi mahdollista, voisin elää sillä... :D Ja hyvään aamupalaan kuuluu tottakai myös lasi appelsiinimehua ja keitetty kanamuna
shoes
Vihdoinkin löysin ihanat popot talveksi. Vähän poikkeaa mun kriteereistä, että kenkien tulee olla kokonaan nahkaa ilman sen kummempia koristeluja, niittejä ja sen sellaista, jotta sitten menee kaiken kanssa. Näissä ei kyllä ole minkäänlaista karvaa sisäpuolella, mutta villa- tai polvisukat vaan kaveriksi, niin ei jalat palellu - pahimpina pakkaspäivinä voi sitten turvautua UGG-kenkiin. Nää löyty Aleksi13 alennuksella 79,90€ (alkuperäinen hinta 139,95€)
something
Maalasin vihdoin mun tummanruskean peilin valkoiseksi ja nyt noi jouluvalot näyttää entistä söpömmältä tossa - ja iltaisin tulee kamala joulutunnelma, kun ainoastaan noi on päällä
me
Tän päivänen lookki - simppeliä ja mukavaa, kuten viikonloppuna täytyykin.
something
Lemppari kohta mun huoneessa - yöpöytä, jossa kaikki mun korut, söpö Starbucks -pahvimuki ja lemppari valokuva kehyksissä!
something
Tän iltaiset suunnitelmat - uusin Demi, Now You See Me -leffa ja karkkia - täykkäri lauantai! :-)

4 kommenttia :

  1. hei miten oot saanu tohon ton varmaa ite tehyn ''SEURAA'' painikkeen?ja sulla on aivan ihana blogi ja sait just uuden lukijan!:)

    VastaaPoista
  2. kiitos ihan sikana <3 ja oon tehny sen näillä ohjeilla:

    http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/08/miten-linkki-jota-klikkaamalla-pystyy.html

    VastaaPoista
  3. tykkään sun blogista tosi paljon ja ihania kuvia! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. jenna: kiitos paljon! (:

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥