24. marraskuuta 2013

JACKET FOR WINTER

Moikka! Tässä sunnuntaiaamun kunniaks päätin näyttää tän mun uuden talvitakin, joka ostettiin perjantaina Hennesiltä. Oon tän mallista takkia ettinyt koko syksyn ja meinasin jo monta monta kertaa tilatakkin sen Elloksen tummansinisen takin (tässä!), mutta aina oli koot loppu tai jotain muuta oli pielessä Ja loppujen lopuksi oon ihan tyytyväinen, etten sitä ostanutkaan, tässä Hennesin versiossa on sentään huppu ja vyö, joka korostaa tosi kivasti mun vyötäröö. Ja tähän päätökseen vaikutti myös aika paljon se, että meijän koulussa näkee tän mallista takkia tummansinisenä joka toisella vastaan tulevalla tytöllä, joten tällanen harmaanvihreenmusta (riippuu missä valossa sitä katsoo) on mun mielestä vähän erikoisempi. Eikä hintaakaan ollut neljääkymppiä enempää, mikä oli vaa plussaa. Noh, mitäs pidätte? (-:
jacket2 jacket1

2 kommenttia :

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥