29. marraskuuta 2013

ITSENÄISYYSPÄIVÄ 6.12

Moikka! Kaikki varmaan tietääkin, että itsenäisyyspäivä lähestyy (6.12) ja varmaan jokaisessa koulussa ja miksei töissäkin juhlittaisi kyseistä päivää. Ja tottakai juhlapäivä tuo mukanaan niitä asukriisejä, kun vaatteet lentelevät edellisenä iltana ympäri huonetta ja päästetään niitä turhautumisen kyyneleitä, kun ei yksinkertaisesti löydetä mitään päälle pantavaa. Loppujen lopuksi lähdet joko aivan ali- tai ylipukeutuneena. Mä ajattelin hieman helpottaa teijän (ja samalla myös mun) asun valitsemista muutamalla outfit inspiration -kollaasilla, jotka väsäsin iki-ihanassa Polyvoressa. Joukosta löytyy niin korkeaa kuin matalaa korkoa, niin farkkuja kuin mekkoja, niin pitsiä kuin paljettelja ja niin hopeaa kuin kultaakin - luultavasti siis jokaiselle edes jotain. Lisäksi asuja tehdessäni otin huomioon myös juhlapaikan, onko juhlat koulussa vai töissä yms. Mulla on pari visiota omasta asustani, saa nähdä mitä tuun laittamaan päälle, mutta toivotaan, että saisin sen vaikka kuvatuksi tänne asti, haha. Mutta niin, mitäs pidätte? Auttoivatko nämä yhtään? (-:
Untitled #61
Untitled #60
Untitled #59
Untitled #58
Untitled #57

2 kommenttia :

  1. susta tulee isona oikeesti joku stylisti...♥ ei voi muuta sanoo ku et wow, osaat yhistella niin täydellisesti vaatteita! :-)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: et arvaakkaan kuinka tää piristi ja kohotti mun itsetuntoa! ♥ Oon jo pitkään miettinyt että voisin ruveta stylistiksi ja tää todellakin anto voimaa tavotella mun unelmaa. :-) Kiitos siitä <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥