25. marraskuuta 2013

DEAR SANTA...

Moikka ihanat! Mun ei ollut tarkotus laittaa tätä postausta ihan näin aikaisin tänä vuonna, vaan enemmänkin vasta joulukuun puolella, mutta koska näitä näkee jo muissakin blogeissa, niin ajattelin, ettei massan mukaan hyppääminen olisi niin kamalaa - varsinkin kun oon suunnitellut tätä jo pitkään ja pitänyt luonnoksissakin about kaksi viikkoa, haha. Olisin kamalasti halunnut myös toteuttaa sellaisen joululahjaideoita -tyyppisen postauksen, mutta se kävisi ehkä liian vaikeaksi, varsinkaan kun en ole kamalan hyvä keksimään omaperäisiä lahjaideoita... Luultavasti mäkin vaan vinkkaisin ihanien korujen, hyvältä tuoksuvien rasvojen tai kynttilöiden perään. Etteköhän te saa niitä ideoita tarpeeksi muista blogeista, että mä voin kertoa vaan omat joululahjatoiveeni. :-) Mutta hei, hyvää viikonalkua! <3
christmas
Mulla on jokaikinen vuosi ollut toiveena uusi pyjamasetti - joko shortsit tai pitkät housut & toppi. En kauheasti ostele muuten uusia pyjamia, mitä nyt vanhat t-paidat ja topit päätyvät lopulta yöpaidoiksi, haha. Tällaset pehmeät paketit kyllä piristää jouluaattona niin paljon ja rakastan sitä tunnetta, kun saa laittaa uuden pyjaman päälle, hihii!
Kuten varmaan tekin jo tiiätte, mun vanha suoristusrauta meni rikki ihan ykskaks ja nyt on ostoslistalla jo uusi. Merkillä ei niin ole väliä, mutta toiveena olisi Remingtonin perus suoristusrauta. Toki mulla on omat kriteerit siihen hyvää suoristusrautaa, kuten pyörivä johto sun muut sellaset perusasiat.
Muistan hyvin viime joulun jälkeen, kuinka postauksia sateli saaduista joululahjoista ja ainakin joka toisessa postauksessa näkyi noita Lauren Conrad Style- ja Beauty -kirjoja, jotka on aina silloin tällöin pyörinyt mun päässä ja nyt, kun on mahdollisuus, ajattelin mäkin pyydellä niitä lahjaksi - jos edes toisen noista sais.
Tässä ihan lyhyen ajan sisällä mun joululahjatoiveiden kärkipäähän on pompannut Gossip Girlin 1-6 tuotantokaudet, jotka olisi kaikki tossa yhdessä boxissa ja kuolaan tota jopa nyt
Oon innostunut tän vuoden sisällä kauheesti sisustamisesta ja mun huone on vaihtanut ilmettään varmaan useammin, kuin koskaan. Mun huoneesta puuttuu enää ihanilta tuoksuvia kynttilöitä ja noi hehkutetut Yankees Candle -kynttilät olisi ihan parhautta - eikä tuoksulla välttämättä olisi niin väliä, onhan nuo niin söpöjä purkkeja ihan sisustusesineiksikin.
Kaukolaukaisin Canon EOS 1100D -kameraan - voiko langatonta sellasta olla vaikeempi löytää? Oon selaillut eri tekniikkakauppojen nettisivuja ja jopa googlannut paikkoja, joista noita saisi, muttei ole tullut vastaan. Toivottavasti äiti ja iskä saisivat jostain taiottua mulle tollasen, se olisi niiiin hyödyllinen ihan bloginkin kannalta.
Ja viimeisenä ja yleisimpänä lahjana on se tavallinen raha & lahjakortit. Tänä vuonna olisi ihan superia saada Zaran lahjakortti, haha!

2 kommenttia :

  1. Mulla on ollut viime joulusta asti remingtonin se ceramic straight 230.
    Siinä on numerot 5-30 ja 30 on siis tuo kaikista suurin eli 230. (itse suorista 15 tai 20)
    Mun mielestä tuo on toiminut ihan mahtavasti ja siinä on myös pyörivä johto(; suosittelen!

    VastaaPoista
  2. julia: oij vitsi toi kuullostaa kivalta, vois käydä googlailemassa tosta suokkarista lisää. (:

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥