9. lokakuuta 2013

WHICH ONE?

Jes, keskiviikko takana (se rankin päivä viikosta) ja kaksi superlöysää koulupäivää edessä ennen viikonloppua. Tällä viikolla oon ollut jotenkin älyttömän väsynyt verrattuna edeltäviin ja tuntuu kuin kaikki kasaantuisi päälle. Hirveät stressit kokeista ja riparijutuista enkä tiedä mistä voisi aloittaa, jotta saisin kaikki hoidettua. Ääh, tuntuu, että räjähtäisin! :( Onneksi maanantaina koittaa viimeinen koe ja sen jälkeen onkin vain taksvärkkipäivä, jonka jälkeen päästään sille ansaitulle syyslomalle. Sainkin tossa just töitä tiistaiksi, pääsen yhteen kahvilaan, jee! Ja arvatkaapa kuka menee launtaina kampaajalle?! Vihdoinkin, tätä päivää oonkin odottanut nyt muutaman viikon tän mun järkyttävän juurikasvun kanssa. Vannoin yhdessä postauksessa, etten ikinä tekisi tätä asiaa hiuksilleni, mutta näinkin nopeasti mielet muuttuu ja mun hiukset vedetään ruskeiksi - apua, en malta odottaa!

Mutta tän postauksen pointti oli nyt iso ongelma, joka on häirinnyt mua tänään koko päivän - minkälainen on täydellinen takki talveksi? Valinta-aikaa mulla on ehkä huomiseksi päiväksi, joten aika nopeasti täytyisi valita näistä kahdesta, jotka Elloksen sivuilta bongasin. Kumpi on teijän mielestä parempi?
Tää takki vangitsi mut totaallisesti, kun näin tän. Löysin tän vihreänä, mutta kommentteja lukiessa sain tietää, että se khakinvihreä onkin oikeasti havunvihreä - hyi. Niimpä päädyin tähän siniseen, joka on ehkä hieman erikoinen väri mun päällä, mutta vaihtelu virkistää. Pidin eniten ehkä tästä lyhyestä, hieman ratsatustakin näköisestä mallista, sekä ruskeista yksityiskohdista kyynerpäissä, helmassa ja vetoketjuissa. Ainoa mikä jäi hieman häiritsee, niin tässä ei ole huppua - pipolle tulee ainakin käyttöä. Takkiin pääset tästä!
Tässä on toinen vaihtoehto, joka myös kiinnosti. Tää on sama takki, joka mun siskolla on punaisena (jota käytin viime vuonna), mutten sitä saa enää tänä vuonna kuulemma käyttää, joten miksen tilaisi omaa - valkoisena. Tykkäsin ton mallista ja pituudesta jo viime vuonna, eikä hintakaa kirpaise. Takkiin pääset tästä!

Joten, pysyäkkö tutussa ja turvallisessa vai kokeillakko jotain uutta?

6 kommenttia :

  1. kivan näköisiä kummatkin mutta mä sanoisin että toi valkoinen! :) jotenkin kivemman mallinen kuin toi eka. ihanan raikas blogi sulla!

    http://emmaelviiran.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. molemmat on niin ihania, etten vaan osaa päättää :D mut kiitos <3

      Poista
  2. ite ottaisin ton ekan iha vaan erottuakseni massasta. pitkiä karvahupullisia takkeja on jo tarpeeks. Oon varma et tota takkia kehutaan, ku se on niin super upee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuntuu, että tolla valkosella en erottuis mihinkään ja toi sininen tosiaankin olis upee, ainakin ihastelisin sitä jonkun muun päällä :D

      Poista
  3. Omasta mielestäni, se sininen on classisempi ja näytäs niin ihanalta saapaiten kanssa! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä että saappaiden kans toi sopis älyttömän hyvi :D

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥