31. lokakuuta 2013

KUULUMISIA

Pientä hiljasuutta taas ollu, i know... Mulla vaan pyörii elämä tällä hetkellä kaiken muun ympärillä, kuin blogin. Aattelin nyt vaan tulla ilmottamaan, että oon elossa ja bloggaaminen jatkuu toivottavasti pian ihan normaaliin tahtiin. En oo myöskään jostain syystä pystyny vastaamaan teijän kommentteihin, onko jollai muulla ollu samanlaisia ongelmia? Blogger on muutenkin vähän temppuillu, saa nähdä saanko tätäkään postausta julkastua, kun tuntuu, ettei mikään onnistu tän kanssa. Ja tottakai tähän päälle surkuttelen mun kameraa, jonka nyt vihdoin tajusin olevan aivan liian amatöörimäinen mun käsiini - tarviin, haluan ja toivottavasti jossain vaiheessa saankin uuden, hieman ammattimaisemman version. Hihi, ehkä joulupukki voisi kiikuttaa sellasen sitten kuusen alle... Myös kaukolaukaisin helpottaisi elämää suunnattomasti, olisi paljon helpompaa ottaa itse asukuvia ja mun kärsivällisyys voisi riittääkkin siihen, haha! Mutta ei mulla sen enempää, iskekää kommenttiboxiin vaikka postausehdotuksia (:
details3

4 kommenttia :

  1. Ei Se mitään että sulla on elämä :D Eihän aina voi olla postaamassa jotain, laitat sitten ku mieli tekee, sun blogihan tää on :)

    VastaaPoista
  2. hei ihana blogi sulla!!:) kattelin tossa just sun aikaisempia videoita ja ne oli tosi kivoja, eli niitä lisää!

    VastaaPoista
  3. anonyymi: ihanaa oikeasti, että on ihmisiä, jotka jaksaa ymmärtää <3

    VastaaPoista
  4. Julia: kiitos paljon! (: videoita ollaankin pyydelty siihen tahtiin, että saattaisinkin sellasen väsätä :Dd

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥