13. lokakuuta 2013

I ♥ MY NEW HAIR

Moikka ihanat <3 Oon enemmän ku innoissani tästä postauksesta, nimittäin oon koko eilisen illan odottanut, että pääsen näyttämään teille mun uudet hiukset! Mullahan on ollut blondit jo kuusvuotiaasta, kun ensimmäisen kerran mulle laitettiin Virossa raitoja - siitähän tää vaalennusprosessi tavallaan alkoikin ja oon 7 vuotta laittanut vaaleita raitoja ja värjännyt hiuksia. Nyt siihen tuli muutos, kun sain tarpeekseni siitä juurikasvun värjäilystä ja ajattelin, että olisi helpompaa värjätä lähemmäksi omaa väriäni, joka oli vuosien saatossa tummunut ihan hirveän paljon. Niimpä sain ajan yhteen parturi-kampaamoon Tikkurilaan ja eilen siellä sitten suunniteltiin mun kummitädin kanssa, mitä mun hiuksille loppujen lopuksi tehtäisiin.
Ennen:
hairstyle-blonde
Ja koska ruskeaan päin oltiin menossa, ajateltiin, että vedetään koko pää ruskeaksi, mutta jotta hiukset jäisi eläväisen näköisiksi, jätettiin sinne sun tänne vaaleita "palkkeja", jotka kurkistaisi aina silloin tällöin ruskean takaa. Tykkään aivan valtavasti tästä uudesta väristä, enää mun hiukset ei näytä koko ajan likaisilta ja nykyään nää näyttävätkin paljon terveemmiltä ja näistä tuli jotenkin tosi pehmeen näköset. Rakastan tätä suklaanruskeaa ja tuun pysymään tässä samassa värissä kyllästymiseen asti!
Jälkeen:
hairstyle-brown1 hairstyle-brown2

Mitäs siellä ollaan mieltä? (:

5 kommenttia :

  1. tosikivan väriset ja sopii sulle hyvin ! :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään itekki tosta väristä (: aluksi toki pelotti että sopiiko ollenkaan, mutta kannatti, nää on paljon kivemmat kuin nuo blondit !!

      Poista
  2. On hyvä, ja ihanan luonnollinen!

    VastaaPoista
  3. Sopii tosi hyvin ja aivan ihana sävy! :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥