21. lokakuuta 2013

HUONO MIELI BLOGIN SUHTEEN

Miks mulla on tällanen pieni epäonnistumisen tunne tällä hetkellä? Tuntuu jotenkin tosi ahdistavalta kirjoittaa tätä tekstiä ja muutenkin ärsyttää - mulla on ei oo vaan hajuakaa, miksi... Tän päiväset kuvat ei oikein onnistuneet, vaikka kuinka yritin kuvata itteäni ulkona ja peilin kautta. Nää kaks kuvaa oli ehkä parhaimmat ja ne jopa jaksoin muokata, vaikka mua ei olisi sekään kiinnostanut yhtään. En haluaisi näitäkään kuvia tänne laittaa, musta nimittäin tuntuu, että tarkennus, muokkaus, asento, ilmeet sun muut ovat päin helvettiä, mutta sitten mulla on kauhea himo postata jotain... Asukuvat kun on jääneet vähän vähemmälle, nii miksen niitä nyt sitten laittaisi. Oon vasta nyt alkanut hieman sisäistää näitä bloggaamisen huonoja puolia, yksi ja varmasti huonoin puoli tässä koko hommassa on se kameran kantaminen. Mulla vaan ei oo energiaa kantaa sitä koko päivää koulussa mukana tai sitten jos oon lähdössä johonkin, jätän sen kameran mielummin kotiin. Sen takia mulla ei tuu postauksiakaan kamalan usein ja musta muutenkin tuntuu, että en oo vähään aikaan ollut tyytyväinen koko blogiin ollenkaan. En kuitenkaan tätä haluu lopettaa, en siihen kuitenkaan pystyisi, mutta mulla on tullut kauheat paineet kuvien suhteen. Hetken oon harkinnut, että olisi sen uuden, hieman paremman kameran aika, tää Canonin 1100d ei nimittäin osaa tarkentaa niin hyvin, kuin haluaisin, vaikka kuinka monesti yrittäisin tarkentaa yhden tietyn kohteen... Ehkä tää on vaan tää päivä tai sitten mulla on jokin bloggaajamasennus. Tai ehkä se johtuu tästä tulevasta talvesta ja surkeista ilmoista, ken tietää. 

Muuten mulla kyllä meneekin ihan hyvin. Just tänään starttasi toinen jakso, joka loppujen lopuksi vaikuttaa jopa rennommalta, kuin edellinen. Ainoa vaan, mikä ottaa vähän päähän, on se liikunta, jota mulla on peräti neljä tuntia viikossa - oliko mun pakko viime keväänä valita se valinnaiseksi? Noh, eiköhän se tästä, ehkä mun paha olo helpottaa, jos menisin vaikka päikkäreille tai sitten rupeen kattomaan jotain sarjaa! (:
outfit#4 outfit#5
farkut Zara / takki Seppälä / huivi Gina Tricot / kengät Kookenkä

Mutta mites teijän maanantai? Ja hei kertokaa, mitä kaikkea te teitte syyslomalla/aijotte tehä, jos se teillä on vielä edessä! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥