7. lokakuuta 2013

AUTUMN OUTFITS FROM MY CLOSET

Moikka ihanat <3 Mulla on ollut erikoisen rento ja kiva maanantai ainakin tähän mennessä, koulussa oli nimittäin niin vähän mitään virallisia tunteja, kun oli kokeita ja luokanvalvojan tunteja, joten kotiin päästessä en ollut yhtä väsynyt kuin yleensä. Päätin sitten tehä teille postauksien puutteessa tällasen asuinspiraatiopostauksen, vaikka sellasen oonkin tehnyt pari postausta takaperin. Tällä kertaa valitsin vaatteet kuitenkin omasta kaapistani, joten näistä tuli enemmän mun näkösiä ja oon varma, että ainakin yhden kerran jokainen näistä päätyy päälle. Latasin muuten ensikertaa nää kuvat flickrin kautta ja alankin varmaan käyttämään sitä, niin ei kuvat muutu huono laatuisiksi bloggerin takia! 
Collage1
paita Gina Tricot / shortsit H&M / bleiseri kirppis / sukkahousut Seppälä / kengät Dinsko 
Collage2
ruutupaita kirppis / neule H&M / nahkahousut BikBok / kengät Seppälä
Collage3
Neule Gina Tricot / farkut Zara / kengät Spiritstore / huivi Pieces / vyö Pieces

Mikäs oli teijän lemppari? (:

6 kommenttia :

  1. minun lemppari on tuo alin :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki tykkään, kyllä siniset farkut toimivat aina :)

      Poista
    2. mutta nuo kengät ei toimi :D

      Poista
  2. Oot maailman nätein. Ei mulla muuta.

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥