13. syyskuuta 2013

WEHEARTIT INSPIRATION

Moikka ihanat ja hyvää viikonloppua <3 Mulla ei oo nyt mitään sen ihmeellisempää, kunhan tuu päivittämään kuulumisia weheartit-kuvien kera. Oon tosiaan selaillut kyseistä sivua jo monta tuntia tylsyydestäni ja etsinyt ihania, söpöjä, inpiroivia tai muuten vaan mun omaan elämääni sopivia kuvia. Aattelin, että teen näistä molemmista kollaaseista yhden kokonaisen kollaasin, lataan kännykkään ja asetan taustakuvaksi! Mua tosiaan voi seurata weheartitista tästä linkistä tai sitten tuolta bannerin alapuolelta "weheartit"-kohdasta. 

Viikonlopuksi mulla on pieniä shoppailusuunnitelmia, saa nähdä saanko raahattua Jennin mukaani Helsinkiin vai meenkö yksin vai meenkö ollenkaan. Uudet farkut ja lämmin neule ois ostoslistalla, kuten kans uus ripsiväri. Ja jokin lämmin huivi talveksi ja nahkasaappaatkin täytyisi löytää ja lapaset kans - huhhuh, ostoslistaa vois jatkaa loputtomiin. Ei kellään olisi varaa sponssata tota mun Helsinki-reissua? Lähden tossa ihan just ulos, kunhan saan laitettua itseäni hieman ja kun pääsen kotiin, vietän loppuillan luultavasti jonkin hyvän leffan parissa - ja täytyyhän sitä kaivaa kaapista kans jotain ruokaa! <3 Ja oon muuten huomannut tän perjantai kolmannentoista päivän vaikutuksen muhunkin. Köksän tunneilla ei meinannut se tehty ruoka pysyä lautasella - tai edes suussa - ja sain sotkettua housut niillä leivoksilla, joita tehtiin. Lisäksi onnistuin tiputtamaan kännykän vessanpönttöön - hups! :Dd

Kertokaa muuten jotain ilmaisia kuvien muokkausohjelmia, joita voin ladata koneelle tai käyttää netin kautta! Käytän nyt Picmonkeyta, mutta kaipaan monipuolisempaa ohjelmaa, haha. 

4 kommenttia :

  1. Ahh weheartit on rakkautta, ihan ku terapiaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. weheartit todellakin on terapiaa! sielt löytyy ain kaikkee osuvaa just tiettyy mielentilaa, elämäntilanteesee tai muute vaa älyttömän inspiroivii kuvii <3

      Poista
  2. Kiva tää postaus :) ittekki käytän weheartittia siel löytyy niin ihanii kuvii.. noista muokkaus ohjelmista niin ite käyn ipiccy.com. ite ainaki suosittelen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) en oo muuten koskaan kuullu tosta muokkausohjelmasta, että täytyy kokeilla ! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥