10. syyskuuta 2013

REMINGTON PEARL WAND CI95

Moikka ihanat ♥ Päätin palata tänne kirjottelemaan jo nyt, koska tänään tajusin, kuinka pahat vierotusoireet mulla on, kun en pääse bloggaamaan. Tosiaan, kaikki on nyt ihan hyvin ja voin koulun ohella taas keskittyä bloggailuun. Nyt on vaan postausideat hieman lopussa, tosin viikonlopulle on pienoiset shoppailusuunnitelmat, katotaan jos löydöistä saa jonkinlaisen esittelypostauksen väsättyä - jos nyt edes löydän yhtään mitään. Kauppojen valikoimat ovat tänä syksynä niin tylsät, tuntuu, että se on samanlainen kuin viime vuonna...

Mutta tän postauksen idea oli esitellä ensimmäinen oma kiharrin, jonka sain ostettua about kuukausi sitten. Olin tuota tosiaan katsonut koko kesän, mutta en sitten viitsinyt ostaa ja aika hyvä, etten ostanutkaan - sain sen nimittäin melkein kympin alennuksella. Alkuperäinen hintahan tällä oli Citymarketissa 39,95€, mutta sain tän 32,95€. Oon tota nyt pari kertaa kerennyt testailemaan, mutta oon huomannut selvästi, että kihartimen käyttötaidot puuttuvat multa kokonaan - näittehän te siitä ne laastaritkin mun sormissa todisteeksi. Omistaako tätä kukaan muu? Olisi kiva saada jonkinlaisia vinkkejä ja kokemuksia, kuinka hyvä tää loppujen lopuksi on! (:
Mukana tuli itse kiharrin, suojahanska, suojapussukka ja käyttöohjeet.

2 kommenttia :

  1. Samanlainen löytyy itteltä kotoa! :) tosi tehokkaaks oon todennu ja lämpötiloja kun saa säädeltyä, niin saa just sen kokoset kiharat kun haluaa:) ite vaa oisin ehkä kaivannut kiharrinta missä ois sellane pidike et sen hiusosion sais sinne välii (toivottavasti tajusit:D) ni ei koko ajan se tippuis:/ mut eiköhän se ala luonnistua ku tarpeeks sitä käyttää !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on vähän ongelmia hiusten pysymisen kanssa, kun en meinaa saada niitä pidettyä ollenkaan paikoillaan :D no täytyy vaan harjotella!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥