14. syyskuuta 2013

NEWIES

Heissan! Tulin nyt tekemään tällasen nopeen postauksen tän päiväsestä shoppailusaaliistani, oon nimittäin älyväsynyt, että voisin painua nukkumaan tänään vähän aikasemmin. Vietin siis päivän Helsingissä Jennin kanssa ettien kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta syksyä ja talvea varten. Aluksi mullahan oli farkkutarve, mutta arvatkaapas mitä?! Löysin toisetkin täydellisesti istuvat farkut siskon kaapista - shhh, sille ei tarvii kertoo! Niimpä pääsin pitkästä aikaa shoppailemaan ilman minkäänlaista ostoslistaa, joka oli loppujen lopuksi todella vapauttavaa. Nälän iskiessä käytiin Jennin kanssa nappaamassa Arnoldsista smoothiet, jotka muuten täyttivät ihan hullun lailla ja virkistivät hyvin auringon paahtaessa. Oli kyllä ihana päivä, mutta nyt taidan taas pistää jonkinlaisen säästökuurin käyntiin.
 Tällasta pitkää ja muhkeeta huivia etin jo viime talven lopussa, kun niitä näytti olevan jokaisen päällä ja itsekkin lämpenin tollasille. Kaupat olivat kuitenkin tyhjinä näistä ja kevät vaatteet alkoivat kumota näitä talviasusteita pois tieltään. En siis koskaan saanut tuollaista hankittua, mutta nyt löysin ja todella sopivaan hintaan. <3
 Kauankohan oon nahkahousuja ettiny? Varmaan vuoden. Kivannäköisiä ja hyvin istuvia kera hyvän hinnan ei löytynyt sitten millään, mutta nyt löysin BikBokista last chance-rekistä sopivat, jotka pääsivät kassan kautta kotiin. 

Toi hame on kummitellut mun mielessä jo monta viikkoa ja nyt, kun en hooämmästä muuta löytänyt, niin nappasin viimeisen S-kokoisen hameen sovituskoppiin ja rakastuin! Toi tulee koristamaan mun syysasuja niin kivasti sukkahousujen kanssa.

Ja noista leggingseistä sen verran, että niitä tarvitsee aina, haha!
Onko teillä kokemusta tosta Wet'n'wildin peiteväripaletista? Monet on kehunut ja oon tota kattonut joka kerta, kun oon vaan Seppälään päässyt, mutta aina oli vaan testerit jäljellä. Nyt vihdoin löysin ja totta kai se täytyi ostaa.

Ja sain kans haalittua ittelleni ton kauan kuolatun Tangle Teezerin. Katotaan, mitä toi tekee mun hiuksille parin käyttökerran jälkeen, haha! Hinta toki kirpaisi, mutta nyt, kun oli hyvä tilaisuus ostaa, niin miksipä ei.

Myös lisää pinnejä mun pieneen pinnipurkkiin - miten on mahollista, että noi hävii niin helposti? Minne mä aina jätän noita, kun jossain vaiheessa en löydä yhen yhtäkään mistään?

Mutta mitäs tykkäsitte? (:

12 kommenttia :

  1. upeita ostoksia :-) tosta paletista, että oon itse ainakin tyytyväinen ja suosittelisin muillekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) toivottavasti tuun itekkin olemaan tyytyväinen!

      Poista
  2. Aivan mahtava tuo huivi! Täytyykin käydä kurkkaamassa :3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ihmeessä, toi on ihana :)

      Poista
  3. en osaa yhtään pukea nahkahousuja kivan näkösesti, vaikka oon omistanut sellaset jo keväästä... Sulla on niin kiva tyyli, että voisit tehdä jonkinlaisen nahkahousut ja kolme tyyliä tyylisen postauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei vitsi, toi olis ihan sika kiva idea, että vapaa-ajan yllättäessä voisinki kuvauttaa niitä asuja :)

      Poista
  4. Ihania ostoksia! Munkin pitäis ostaa Tangle teezer, on ollut jo pitkään hankintalistalla :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kannattaa ihmeessä ostaa! kannattaa tosin olla varovainen, jos sulla on hirmu paksut hiukset, koska ne saattaa katkoa noita harjaksia, kun ne on niin heikot :)

      Poista
  5. Mulla on kokemusta Wet 'n Wildin peitepaletista. Olin yllättynyt miten hyvin vihreä peitti kaiken punaisuuden kasvoiltani. Käytin sen ja "highlight" peitteen täysin loppuun! :D :)

    xx


    www.SearchingforLBD.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä tost vihreästä, peittää älyttömän hyvin poskillani olevat punaiset pilkut :Dd

      Poista
  6. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥