4. syyskuuta 2013

MISTÄ HYVÄT FARKUT?

Moikka ihanat! <3 Mulla on ollut jo aika pitkään tällainen ongelma, mistä voisin ostaa ittelleni täydellisesti istuvat, sopivan hintaiset, sekä ihanan väriset farkut. Oon jo heinäkuun loppupuolella heittänyt kaikki vanhat farkut menemään ja nyt, kun koulut on alkanut, on mun aika etsiä uudet luottofarkut. Oon kesän lopussa sovitellut aika monia farkkuja, niin hooämmässä kuin cubuksellakin ja jopa carlingsin kehuttuja dr. denimeitä on tullut kokeiltua - tuloksetta. Nyt kaipaisinki teijän apua, mitkä on teijän mielestä sellaset hyvät farkut, jotka ei heti lähde lörpähtämään polvista ja takapuolen kohdalta! Kertokaa mistä te hankitte farkkunne ja miten ne on kestänyt teijän käytössä, tarviin nimittäin kaiken tiedon. (:

8 kommenttia :

  1. mulla ei oo oikein kokemusta näitten farkkujen ostopaikan suhteen,mutta itse ostaisin Onlystä!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tosta kollaasista tarvitse valita ostopaikkoja, kunhan etin kivan näkösiä farkkuja tätä postausta varten :D

      Poista
  2. Dr. Denimeitä en suosittele!! Kulahtaa ja löystyy alta aikayksikön, liian kalliit hintaansa nähden. Bik Bokista oon ostanut ainakin yhet hyvät farkut, jotka on ollu tosi aktiivisessa käytössä, eikä oo mikskään menneet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, en ookkaan kuullut että dr. denimit löystyisi, mutta tää oli hyvä tietää :) ja oon myös bik bokin farkuista kuullut pelkkää hyvää, mutta niiden hinta vain vähän arveluttaa! :)

      Poista
  3. Anonyymi5/9/13 13:42

    joo ei dr. denimeitä, ihan huonot! mullakin on cubuksesta yhdet ja nekin on löystynyt.. :( sama ongelma täälläkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vitsi taidan ihan lopullisesti viivata cubuksenkin yli, ei nekään kuullosta enää yhtä hyviltä, kuin luulin :(

      Poista
  4. Anonyymi6/9/13 15:31

    Dr. Denimeitä en kans suosittele, löystyy helposti ym. ja muutenkin epä-kestävää matskua! :( ite oon löytäny luottofarkut ittelleni crockereista! Tuntuu hyvältä päällä ja on kestävät! Hieman ehkä kalliimmat ku mikään noista mitä ite oot kokeillu, mut kantsii käyä kokeilee JC'ssä! 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin todellakin käydä kokeilemassa :) kiitos vinkistä <3

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥