26. syyskuuta 2013

KÄNNYKÄSTÄ

Moikka ihanat <3 Mulle ei tosiaankaan oo tapahtunut yhtään mitään tässä lähiaikoina ja nyt aattelin, etten taas katoa viikoksi blogihiljaisuuteen, tuun laittamaan teille näitä kännykkäkuvia, kun niitä on taas kertynyt ihan huima määrä. Mulla ei muutenkaan oo aikaa kamalasti tällä hetkellä postailla - oon vasta nyt sisäistänyt sen - nimittäin mulla lähestyy ensiviikon niin sanottu koeviikko, kasvion palautuspäivä (ja mulla on vasta 10 kolmestakymmenestä kasvista valmis) ja ajattelin, että kunhan ne saadaan pois tieltä, niin voin keskittyä tähän blogiin taas enemmän. Ensimmäiset kokeet on jo ohi, enkä muistanutkaan miten rankkaa se onkaan lukea niihin, kun mulla on ainakin taipumus keksiä kaikkea muuta mukavaa lukemisen välttämiseksi, haha! Muuten, lisäsin tonne gadgetteihin mun ask.fm -lootan, josta mulle voi lähettää kysymyksiä. :)
1. Onnee pikkuveli 8.v! 2. Tätä katolla hengailua haha 3. Lenkillä hauvvelivauvvelin kanssa ♥ 4. Naamakuvaa
5. Viimesimmät baltsukelit, yh :( 6. Jennin kanssa Arnoldsin smoothiet <3 7. Ihania nää matikan potenssit.. ei 8. Pysäkillä
9. Syksystä luontokuvaa 10. Seuraavan päivän outfittiä kokeilin, muttei päätynyt päälle 11. Paras salaatti ikinä <3 12. Miten mun on pakko aina ottaa kengistä kuvaa, kun satun istumaan jossain? :D
13. Tein sitä edellisessä postauksessa nähtyä taulua 14. Tehtiin Juliankaa meijän yön ritarille synttärikorttii <3 15. Ulos lähdössä 16. Taas naamakuvaa...
17. Hyrrr, piti lähteä tonne pakkaseen... 18. Uudet lapaset - thanks mom! <3

4 kommenttia :

  1. Kiva kollaasipostaus! Tykkään hirveesti kun kaikilla on näitä, mutta en vaan jotenki osaa oikeen ite tehä haha :D Ja kuin söötti tuo sun pikkuveli :'))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mutta hei, harjottelemalla oppii, että eikun kokeilemaan vaa!

      Poista
  2. mistä noi lapaset on(:??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo ihan 100% varma, mutta ne on kai kappahlista (:

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥