18. syyskuuta 2013

HIUSPROBLEEMA

Moikka ihanat <3 Pitkästä aikaa postausta hiusksista, nimittäin mulla olisi tarkoitus mennä tässä lähiaikoina kummitädille hiusten värjäykseen, mutta mulla on nyt vaan sellanen ongelma, että kuinka värjätä. Ainakin hieman tummempaan suuntaan aijon tän reuhkan pistää, mutten haluaisi värjäyksestä yksiväristä ja siksi oonkin miettinyt tätä liukuvärjäystä. Vaaleat latvat on ollu mun mielessä pitkään, mutta toi Kim Kardashianin hiusväri on tossa kuvassa ihan täydellinen - hieman hiekanvärinen, mutta joukossa myös sitä mun toivomaa vaaleaa sävyä. Myös raidat houkuttaa... Voi tätä valinnan vaikeutta, auttakaa mua ja kertokaa ihmeessä mielipiteenne! (:
kuvat weheartit

6 kommenttia :

  1. kokeile ihmeessä rohkeesti tollasta tummaa vaaleilla raidoilla, ne voisi sopia sulle älyttömän hyvin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. raidat houkuttaisi niin paljon, mutta niitä joutuisi myös värjäämään aika usein, kun juurikasvu alkaa pilkottamaa o: äh, en osaa päättää :D

      Poista
  2. Raidat ois tosi ovat varmasti!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. raidat ois kyllä varmin valinta! :Dd hmm...

      Poista
  3. Totta. Kimin tukka on kuvassa mielettömän kaunis.

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥