8. elokuuta 2013

SHOPPING ALONE

Moi! Tänään lähdin aamupäivällä kohti kauppakeskus Jumboa tarkoituksena ostaa uusi kiharrin. Kaupassa oli kuitenkin sellainen valinnan vaikeus, että jäi kihartimet ostamatta ja melkein kaikki rahat tuhlasin  muuhun tarpeelliseen ja tarpeettomaan. Kuten otsikkokin kertoo, olin liikenteessä yksin, ettekä arvaakkaan kuinka rentouttavaa se oli, kun sai mennä omaan tahtiinsa. Ainoa, mikä 'pilasi' päivän, oli ääretön helle ja melkein heti matkan alkuvaiheissa huomasin valinneeni aivan väärät vaatteet. Onneksi kaupoissa oli viileää, niin ei tarvinnut shoppaillessa hikoilla, haha! (:
 Mun ei todellakaan pitäisi ostaa enempää huiveja, niitä meillä on kaapit pullollaan ja huivi muutenkin on ostoslistan häntäpäässä. Tämä yksilö tuli kuitenkin vastaan 16,95€ hintaisena - joka ehkä hieman kirpaisi -, mutta pakkohan mun oli tää Piecesiltä kiikuttaa kotiin. Ihana pituus, täydellinen kuviointi ja onneksi tää on mustavalkoinen, niin sopii kaikkeen!
 Vihdoinkin muistin ostaa noita puhdistusliinoja Citymarketista!! Mulla on joskus tapana - tai no, vahingossa.. - mennä nukkumaan meikit naamalla, enkä sitten siihen sänkyyn päästessä jaksa lähteä kylpyhuoneeseen asti niitä poistamaan. Nämä tulevat tottakai tarpeeseen! Eikä hintaakaan ollut kuin 4,25€. 

Pääsin myös ostamaan Citymarketista tota kosteusvoidetta, jota oon iät ja ajat harkinnu ostavani. Mulla on todella aika rasvainen iho, joten tuo mattapinnan tuova voide on varmasti juuri tarkoitettukkin minulle. Ja tän ostopäätöstä nopeutti myös tarjous - tämä oli vain 4€.
Haha, en yleensä kuvaile ostamiani alusvaatteita, mutta näiden rintsikoiden väri oli jotain niin übermakeeta, että pakko jakaa tää teillekkin. Nää vangitsi mun katseen heti, kun näin nämä roikkumassa hieman piilossa Seppälän hyllyllä. Hintaa näillä oli 16,95€.

Seppälästä tarttui mukaan myös söpöt, kuvioidut sukkahousut. Sukkahousuja mun piti hankkia ittelleni jo viime talvena, jotta pääsisi shortseja käyttämään - tai pitkiä tunikoita. Ne kuitenkin jäi ja kun nämä oli alennuksessa 2€, niin tottakai mun piti napata nää kotiin.

BikBokista ostin sitten pipon, jota olin katsonut aikaisemmin netistä - ja tää näkyikin jo tässä postauksessa. Nyt ei talveksi tarvitse murehtia sen täydellisen pipon löytymisestä. Se ja täykkäreiden talvikenkien löytyminen onkin mun talven haastavimpia juttuja löytää... Ehkä ostan ne talvikengätkin jo ajoissa? Hintaa tällä ihanuudella oli n. 6-8€ (hihi, en muista!). Jottei toi jää kamalan tylsäksi niin ehkä tuunaan tota muutamalla ylijääneellä niitillä? Noh, saa nähdä!

Noniin, kertokaas mitä olitte mieltä näistä ostoksista! (:

4 kommenttia :

  1. Ihania ostoksia <3 Ootko Emma nähnyt, kun oon laittanut sulle kivaa spostia ;-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja hei en ookkaa kattonu vähään aikaan mutta nyt menin katsomaan etkä arvaakkaan kuinka yllätyin! Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan arpaonni suosi muakin! Kiitos <3

      Poista
  2. Oi, toi huivi on upea!! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥