17. elokuuta 2013

RENTO KOTIPÄIVÄ

Ihanaa viikonloppua! Oon viettäny tänään tosi rentoa päivää, maannut sohvalla, katsonut pari leffaa ja laputtanut lisää tavaraa kirppikselle. Ei oiskaan ollut parempi sää tällaiselle laiskan pulskeelle päivälle, haha! Oon toki kans siivonnu, äiti ja iskä nimittäin tuli Rodokselta juuri tunti sitten kotiin. Hihi, eikä ois ihanempia tuliaisia voinu tuodakkaan! Ehkä maailman söpöin ja pehmein neulepaita, jonka oon koskaan omistanut. Ja toi vaalea värikin on just ihana näin syksyyn. Sen lisäksi ruskea neule, joka on just sitä ihanaa mallia, jota oon yrittänyt löytää kaikkialta. Nämä molemmat ovat Bershkasta ja ostosten kaupan päälle tuli tollanen sulonen kangaskassi. Toi kultainen käsikorukin on i-h-a-n-a! Ehkä pikkasen iso mun ranteeseen, mutta natsaa kellon kanssa aika pirun loistavasti <3 Parempaa kuvaa näistä sitten asukuvien muodossa, kunhan sellasia saisin otettua... Loppuilta meneekin sitten parin leffan parissa ja luultavasti luen jossain välissä ton Oliviankin, haha! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥